Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Sofapute skrev:

Uff det er surt... :/ håper det likevel kan være en sjanse for at du er gravid ❤

Takk. Men er neppe det. Man vet jo ikke heeelt sikkert før mensen dukker opp. Men alt tilsier at den skal gjøre det. 

Naivt kanskje, men før vi ble prøvere slo det meg ikke at dette skulle bli så problematisk.  Men prøver å fokusere på det vi faktisk har i livene våre, i steden for det vi mangler. Og det klarer jeg de aller, aller fleste dagene i syklusen :) 

Annonse

Hei damer :) jeg er ganske ny her inne, og ikm er i dag.... vært kvalm i flere dager nå, halsbrann i 2 dager, men bare negative tester :/ har et barn fra før, men iogmed at han ikke var planlagt så husker jeg ingenting av symptomer osv fra første gang... er i pp 1 nå... noen andre som fortsatt ikke har fått tr ? Og bare har negative tester ? :) 

Anonymkode: 2e001...212

Mensen er godt i gang her. Neste eggløsning er i påsken, som mannen og jeg tilbringer hver for oss = ingen aksjer. Så neste test her blir i juni! Det er alt for lenge til altså, får finne noe annet å være opptatt med. 

Var det virkelig ingen av oss som ble gravide denne mnd?!

13 minutter siden, Jordskokk skrev:

Mensen er godt i gang her. Neste eggløsning er i påsken, som mannen og jeg tilbringer hver for oss = ingen aksjer. Så neste test her blir i juni! Det er alt for lenge til altså, får finne noe annet å være opptatt med. 

Var det virkelig ingen av oss som ble gravide denne mnd?!

Jeg har ikke fått mensen ennå... 3-4 dager for sen med tr... men, alle RFSU testene jeg tar er negative :( 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...