Gå til innhold

"Slik forhindrer du brennkopper"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som synes det er ubehagelig å se nærbilder av sykdom poppe opp? Skulle ønske de kunne brukt et annet bilde som ikke var så ekkelt. Jeg synes det er ille nok når jeg måtte søke opp sånne ting selv, liker ikke når det plutselig dukker opp uten forvarsel...

Anonymous poster hash: 0e72c...cec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så lettstøtt..

Anonymous poster hash: fb28d...ac4

Skrevet

Sønnen min har hatt brennkopper på hele kroppen, Staphylococcal scalded skin syndrome heter det. Vær gla dine barn (om du har) har sluppet det, sønnen min var nyfødt og fikk smitten på barsel. Var flere nyfødte som fikk brennkopper men det var kun sønnen min som fikk Staphylococcal scalded skin syndrome. Ikke google og se på bilder av det om du ikke tåler det. Legene tok bilder av sønnen vår for å bruke til undervisning fordi det er så sjeldent.

Så å klage over litt "ekle" bilder av litt brennkopper er ikke noe å klage over.

Anonymous poster hash: 3f9e7...ae7

Skrevet

Sønnen min har hatt brennkopper på hele kroppen, Staphylococcal scalded skin syndrome heter det. Vær gla dine barn (om du har) har sluppet det, sønnen min var nyfødt og fikk smitten på barsel. Var flere nyfødte som fikk brennkopper men det var kun sønnen min som fikk Staphylococcal scalded skin syndrome. Ikke google og se på bilder av det om du ikke tåler det. Legene tok bilder av sønnen vår for å bruke til undervisning fordi det er så sjeldent.

Så å klage over litt "ekle" bilder av litt brennkopper er ikke noe å klage over.

Anonymous poster hash: 3f9e7...ae7

Enkelte mennesker vil skjermes fra alt. Men den dagen de står i den situasjonen du og sønnen din befant dere i så lurer slike personer på "hvorfor finnes det ingen informasjon om dette på nett?". 

Anonymous poster hash: a9c7b...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...