GĂ„ til innhold

Donut company el.l. i Bergen? đŸ©

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet om det finnes noen donut cafe a la donut company i Bergen? Var pÄ Oasen i sted, men fant ikke der.. nedlagt?

GÄr sÄÄ lyst Ä overraske datteren min som elsker donuts med en tur til et slikt sted. Det har hun fortjent nÄ.

Noen snille som kan hjelpe? :)

Anonymous poster hash: f20ee...31c

Fortsetter under...

Skrevet

Finnes det ikke?

Anonymous poster hash: f20ee...31c

• 7 mĂ„neder senere...
Skrevet

Ooh, tusen takk! 

Men lurer litt pÄ hvordan du kom borti en sÄ gammel trÄd? 

Kan spante pĂ„ deg, jeg 👍

Anonymkode: 0eeb3...087

Skrevet

Vel, det hadde seg slik at jeg var alvorlig sukkersyk og lette etter alternativer til Dunkin' Donuts. Samtidig var jeg tom for baklava (se min tidligere post pÄ Reddit) og ville prÞve noe nytt :)

Sier ikke nei takk til gratis donuts! :) Sender du meg epost til [email protected] sĂ„ tar vi det derfra? Ha en strĂ„lende helg!

Skrevet
7 minutter siden, Anker-Hansen skrev:

Vel, det hadde seg slik at jeg var alvorlig sukkersyk og lette etter alternativer til Dunkin' Donuts. Samtidig var jeg tom for baklava (se min tidligere post pÄ Reddit) og ville prÞve noe nytt :)

Sier ikke nei takk til gratis donuts! :) Sender du meg epost til [email protected] sĂ„ tar vi det derfra? Ha en strĂ„lende helg!

Eller at du er ute etter Ă„ reklamere

Anonymkode: a3958...f3c

Annonse

Skrevet

Ja du. Jeg er et markedsfÞringsgeni som sÞker rikdom og berÞmmelse i en 7 mÄneder gammel dÞd trÄd.

Du kan jo joine TS og meg pÄ noen donuts og ta med deg en privatdetektiv til Ä sjekke mine bÄnd til sjappen :strix:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...