Gå til innhold

Hvordan pimpe opp frukcoctail på boks? 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser på hyttetur, og må lage en ENKEL dessert i morgen. Kommer opp litt seint.. Så tenkte kanskje fruktcoctail (salat) er lettest.. Noen med bra tips? 😁

Anonymous poster hash: bc9d1...9a4

Skrevet

Krem på boks og noen druer? ;) 

Anonymous poster hash: da71d...c9a
Skrevet

Ferdig gelé eller sjokoladepudding. Hermetisk frukt er ikke godt og spesielt ikke med ferdigkrem.

Anonymous poster hash: 41a31...7b5

Skrevet

Jeg bruker å blande inn frisk frukt og bær(bær blir kanskje det enkleste for deg, lite å dele opp). Siler av det meste av laken på fruktcoctailen.

Serverer med krem eller vaniljesaus.

Anonymous poster hash: e360c...eb4
Skrevet

Skjær opp en frisk appelsin og dryss over hakkede nøtter eller hakket sjokolade.

Nekter å finne meg i at fruktcoctail er stusselig, jeg er oppvokst med det som dessert på julaften! Er ikke julaftendessert hos meg nå, altså.

Anonymous poster hash: c90c5...931

Skrevet

Bland med melonyoghurt, krem og hakka sjokolade 😋

Anonymous poster hash: 37dc3...0f4

Skrevet

Takk! Skal bruke noen av tipsene 😄

Anonymous poster hash: bc9d1...9a4

Skrevet

Skjær opp en frisk appelsin og dryss over hakkede nøtter eller hakket sjokolade.

Nekter å finne meg i at fruktcoctail er stusselig, jeg er oppvokst med det som dessert på julaften! Er ikke julaftendessert hos meg nå, altså.

Det er ikke stusselig, sier du? Og så presiserer du at du ikke har det lenger... Hmmmm

Anonymous poster hash: 4157b...cf3

Skrevet

Kast det i søpla ;)

Anonymous poster hash: cc3ed...fd2

Skrevet

Det er ikke stusselig, sier du? Og så presiserer du at du ikke har det lenger... Hmmmm

Anonymous poster hash: 4157b...cf3

Fordi det finnes så mange gode desserter. Fruktcoctail har blitt "degradert", det er ikke festmat for meg. Men absolutt ikke stusselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...