Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Ligger en resept til meg på legekontoret. Kan for eksempel broren min hente den for meg, eller må jeg hente den selv? Anonymous poster hash: 40848...eb4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Kanskje hvis du ringer å sier i fra? Jeg fikk hentet resept for min far på apoteket. Anonymous poster hash: 64847...441
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Får man fysisk resept lenger? Går ikke alt til apoteket? Men så fremt det ikke er visse typer medisiner, bør det gå bra å hente resepten. Anonymous poster hash: 3e9ab...33a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Pleier å få en venninne som jobber i hjemmesykepleien til å hente de jeg😜 Trenger ikke fullmakt eller noe. Men jeg har en datter på 16 og hun måtte skrive fullmakt til meg for at jeg skulle få hente medisinene hennes Anonymous poster hash: b6892...00e
Yellow Brick Road Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Kanskje lettere å ringe legekontoret og spørre, enn å spørre her? For det er vel det du må gjøre, ringe legekontoret og spørre om han kan komme å hente resepten. og hvordan det gjøres i praksis. Mulig du må skrive en fullmakt og sende med legitimasjon. Og ja, det finnes fremdeles en og annen lege / legekontor som er så gammeldags at de opererer med håndskrevne resepter og timeinnkalling etc på papir.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Be legen ringe inn resepten. Om du må inn til legen først så er svaret , nei. Ang å hente ut så kan du skrive fullmakt og sende med din legitimasjon og vedkommende fremviser det + sin egen legitimasjon. Noen medisiner er de ikke så veldig nøye på, feks paracet i 100pk på resept eller øyesalve etc. Men sterkere medisiner kan ikke en random person hente ut for deg uten fullmakt. Anonymous poster hash: ad10b...5f6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Ligger en resept til meg på legekontoret. Kan for eksempel broren min hente den for meg, eller må jeg hente den selv? Anonymous poster hash: 40848...eb4 Du må underskrive en fullmakt. Anonymous poster hash: 8b1b0...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå