Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 er sinnsykt vondt når jeg strammer skoene så enkelte ganger kjennes det som jeg mister følelsen i den ene foten. Har nå forsøkt 3 ulike alpinsko og i dag måtte jeg sitte i en hytte og grine mens resten av min familie sto slalom i mange timer. Har tatt vanndrivende medisiner også men da måtte jeg jo på toalett hele tiden så vet ikke om det er løsningen. Hjelp meg! Anonymous poster hash: e9da1...5fb
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har slitt med det hele livet, får beinhinnebetennelse etterhvert hvis jeg prøver å stå gjennom smerten. Ingen løsninger, jeg byttet til snowboard og ble kvitt problemet slik... Anonymous poster hash: 19fd0...126
Serepta Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Jeg valgte å kjøpe ekstra gode slalomsko som var tilpasset mine legger. Ingen av de som fulgte med slike alpinpakker satt godt på beiba. Så jeg har billige ski kjøpt på finn, og sko som koster en del mer men er verdt det. Pass på å få noen som kan reguleres godt og ikke er for stramme. Mine har "walk" funksjon også.
♥Coxinelle♥ Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Min erfaring er at det tar tid å venne beina til slalomstøvler og at du må prøve forskjellige typer (som er beregnet på kvinner med lavere muskelfeste i ankelen). For meg så hjelper det å ha kompressjonssokk i støvelen, (sånne som man har på fly) og løsner støvlene i heisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå