Gå til innhold

Er lifesum en bra app?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere noen andre å anbefale. Jeg vil ned 10 kg og eier jo ikke viljestyrke. Jeg må være superstreng og skrive ned alt, ellers går det ikke... noen med gode erfaringer og råd?

Anonymous poster hash: 6d243...d65

Skrevet

Jeg har den, holdt på i tre uker og er veldig fornøyd. Har gått ned 3 cm på midjemålet. Teller alt av kalorier og har begynt å trene litt

Anonymous poster hash: 33806...552

Skrevet

Jeg har den, holdt på i tre uker og er veldig fornøyd. Har gått ned 3 cm på midjemålet. Teller alt av kalorier og har begynt å trene litt

Så bra! Ønsker det samme jeg også. Fortsett den gode jobben 👏🏻👍🏻

Anonymous poster hash: 6d243...d65

Skrevet

Er veldig motivert nå 😊. Har kuttet alt av brus og godteri, det går helt fint etter den første uka 😊

Skrevet

Er veldig motivert nå 😊. Har kuttet alt av brus og godteri, det går helt fint etter den første uka 😊

Skrevet

Jeg er super fornøyd med den.. har hatt den lenge. elsker at jeg bare kan scanne inn det jeg har spist..

eneste den mangler i min verden er at den ikke synkroniseres med min polar fitness klokke... eller kanskje det er polar som er den "dårlige" som ikke sync med lifesum..  men er skikkelig fornøyd

Anonymous poster hash: 236b4...9de
Skrevet

Flott app

Har gått ned 26 kg med den siden 10. august. 3 MNDR noterte jeg alt jeg spiste. Fikkk etter hvert god oversikt. De siste 3 mnd har jeg bare registrert et par dager i ny og ne for å komme på rett spor igjen.

Registrerer vekt mi hver fredag.

Håper på å klare de siste 20 kg til neste jul.

Anonymous poster hash: 74d05...485

Skrevet

Tok av 10 kg med den. Super er den

Anonymous poster hash: 1cb33...de9

Skrevet

Den er kjempebra. Jeg gikk ned 8 kg, fra 73 til 65 i fjor vinter/vår. Sluttet med den da jeg følte at jeg hadde kontroll, og spratt opp i 70 kg i løpet av et par måneder. Startet igjen nå i januar, og har tatt av 2 kg igjen. Mye tyder på at jeg må være streng med meg selv, og passe nøye på. Lifesum er et flott verktøy til nettopp dette.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Den er enkel å bruke og oversiktlig, liker veldig godt den strekkode-funksjonen, og at den minner meg på drikke i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 6f329...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...