Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Selv om jeg fryser svetter jeg under armene. Helt håpløst når jeg har mensen. Da våkner jeg flere ganger fullstendig gjennomsvett. Sliter også med svette i truseområdet. Hva gjør man med det? Anonymous poster hash: 30ea9...8ae
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Selv om jeg fryser svetter jeg under armene. Helt håpløst når jeg har mensen. Da våkner jeg flere ganger fullstendig gjennomsvett. Sliter også med svette i truseområdet. Hva gjør man med det? Anonymous poster hash: 30ea9...8ae Aluminiumsklorid, evt Stop24 Anonymous poster hash: 67ed9...35b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Det må stå aluminium + ett eller annet i ingredienslista for at det skal funke på meg i alle fall.. er det ikke det i deodoranten så kommer svettelukten igjennom samme hvor ofte man vasker seg. Anonymous poster hash: 3218f...131
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Du får begynne å vaske seg da! Holder ikke å vaske seg en gang i uken vet du! Anonymous poster hash: c31b4...866
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Vichy!! Fås på apotek. Både mannen og alle mine venninner bruker den. Koster litt, men vet de har den til 99 kroner på Boots ut denne mnd. Anonymous poster hash: 3638c...869
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Samme her, og jeg er så lei! Dusjer to ganger om dagen. Lukter friskt en times tid etter dusj så er helvete i gang. Og det har ingenting å si om jeg er varm eller kald. Jeg opplever faktisk at mye klær demper lukta litt. Ettersittende er jo håpløst. Jeg har prøvd mange forskjellige deodoranter inkl. aliminiumsklorid som funker en periode, men når jeg slutter er jeg like jævlig. Legen mente at slettingen min var hormonelt betinget pluss at jeg svetter lite andre steder på kroppen så det er liksom underarmene som får gjennomgå. Hun foreslo at jeg skulle slutte å barbere meg. Da blei det jo bare enda verre... Anonymous poster hash: 49383...fb7
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Jeg har aldri hatt problemer med svettelukt men for noen måneder siden luktet jeg rett og slett så vondt at det var flaut! Jeg kunne kjenne lukta fylle hele rommet og familien kommenterte at de kunne lukte meg med en gang de kom inn døra!! Helt grusomt. Jeg skubbet meg i hjel under armene, tok på deo og innen 1 time ville det STINKE igjen. For min del fant jeg ut at det hadde sammenheng med at jeg i den perioden brukte en deodorant uten aluminium. Men den funket i noen måneder uten problem men så plutselig må effekten ha stoppet helt. Luktet mindre svette uten deodorant enn med denne (Dr Greve). Prøvde litt andre dagligvaremerker som Sterilan og Palmolive men de funket ikke bra nok... Luktet fortsatt svette bare ikke like ekstremt. Kjøpte noe som het Yerka og det funket veldig bra etter noen gangs bruk så nå bruker jeg bare deodorant når jeg skal ut en hel dag og IKKE vil svette. I hverdagen bruker jeg ikke deodorant lenger, yerka gjør at man nesten stopper å svette. Og når jeg bruker deo bruker jeg den fra Nivea som fungerer sykt bra. I tillegg er den ikke overparfymert noe jeg hater da jeg etterhvert kan kjenne lukta av svette OG parfyme, og DET er ekkelt. Anonymkode: 3d02f...2d2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #8 Skrevet 28. mars 2017 For meg hjelper neutral deo. Den har ikke lukt i seg. De vanlige deoene får meg bare til å lukte ekstra ekkelt. Ellers finnes det en mot ekstrem svettelukt på apoteket. Prøv å søk på apoteket sine sider... lykke til! Anonymkode: e8af9...e80
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 Aluminiumsklorid!! https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Den tar knekken på svetten din. Jeg svetta alltid under armene før, samme om jeg var varm eller kald eller hva jeg gjorde hadde jeg skjemmende svetteflekker. Til jeg begynte å bruke denne. Til å begynne med bruker du den et par ganger i uka, og nå holder det for min del å bruke den noen ganger i året. Fantastisk! Prøv den, du vil ikke angre Anonymkode: 05d27...32b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 Jeg kjenner ikke til Aluminiumsklorid, men har brukt Stop 24 fra apotek med godt resultat. Mulig samme virkestoff. Anonymkode: 8fb1d...8eb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 Aluminiumklorid og Stop24 om hverandre Anonymkode: c773f...07a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aluminiumklorid og Stop24 om hverandre Anonymkode: c773f...07a Men kan man bruke det over lengre tid? Problemet mitt kommer jo tilbake når jeg slutter med det... Anonymkode: 41783...1ed
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #13 Skrevet 28. mars 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kan man bruke det over lengre tid? Problemet mitt kommer jo tilbake når jeg slutter med det... Anonymkode: 41783...1ed Men har du prøvd de? Alukiniumsklorid skal uansett ikke brukes hver dag, annet enn den første uka. Anonymkode: c7ab5...2cc
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #14 Skrevet 28. mars 2017 Snap 😳 Laget samtidig en svette stank tråd! Anonymkode: 154a9...e25
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #15 Skrevet 28. mars 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men har du prøvd de? Alukiniumsklorid skal uansett ikke brukes hver dag, annet enn den første uka. Anonymkode: c7ab5...2cc Jeg har prøvd begge. Og også veksla mellom de to. I det øyeblikket jeg går over på vanlig deodorant etter en stund kommer også svetten tilbake.. Anonymkode: 41783...1ed
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #16 Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd begge. Og også veksla mellom de to. I det øyeblikket jeg går over på vanlig deodorant etter en stund kommer også svetten tilbake.. Anonymkode: 41783...1ed Men hvorfor går du tilbake til vanlig deodorant igjen da? Det er vel ingen grunn til det, så lenge stop24 eller aluminiumsklorid virker Anonymkode: c7ab5...2cc
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #17 Skrevet 28. mars 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor går du tilbake til vanlig deodorant igjen da? Det er vel ingen grunn til det, så lenge stop24 eller aluminiumsklorid virker Anonymkode: c7ab5...2cc Fordi det står på de at man kun skal bruke de periodevis... regna med det var en god grunn til det, men hvis ikke det er det kan jeg jo selvsagt bruke de hele tiden. Anonymkode: 41783...1ed
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #18 Skrevet 28. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi det står på de at man kun skal bruke de periodevis... regna med det var en god grunn til det, men hvis ikke det er det kan jeg jo selvsagt bruke de hele tiden. Anonymkode: 41783...1ed Aluminumsklorid skal ikke brukes daglig, men det trenger man jo heller ikke. Man bruker det igjen når det er behov for det. Stop 24 er jeg ikke helt sikker på hvor ofte man kan bruke. Jeg bruker aluminiumsklorid ca 1 gang hver 2-3 uke, bruker stop24 litt innimellom der, kanskje 1-2 ganger i uka. Det holder for meg, og jeg var veldig plaget med svette. Så jeg slutter jo aldri med de. Anonymkode: c7ab5...2cc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #19 Skrevet 29. mars 2017 Ett tips til alle, deodoranter mister effekt hvis du bruker samme type over lengere tid. Veldig lurt å bytte merke hver gang du kjøper ny. Jeg prøvde en fra Forever, uten alu. Men det gikk bare til kroppen var tom for alu så luktet jeg. Nå beuker jeg sen bare om kvelden etter dusj for så å ta på en med alu om morgenen Anonymkode: e8cfb...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå