Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Det går over etter en stund, men litt ekkelt når det holder på, og jeg glemmer det fra gang til gang I dag ble det kjapp løsning og vi bestille cheeseburger ute. Rett etter jeg har spist blir det tett og rart, og jeg føler jeg må hoste for å løsne opp!? Hva i alle dager er det jern for noe? Anonymous poster hash: 21cc6...2d9
Strandloppa og lillebror Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Samme her. Jeg blir veldig kremerte,akkurat som om det er slim eller noe som må kremtes bort. Jeg blir sånn av typisk fast food som hamburger og chips. Men fløte og smør blir jeg ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Samme her. Jeg blir veldig kremerte,akkurat som om det er slim eller noe som må kremtes bort. Jeg blir sånn av typisk fast food som hamburger og chips. Men fløte og smør blir jeg ikke sånn. Haha, kremerte Men ja, sånn kremtete var en bra forklaring! Jeg blir heller ikke sånn av annen type fet mat som fløte osv. Tenkte kanskje det var frityren jeg reagerte på, men jeg har spist frityrstekt blekksprut, and osv uten å få samme følelse.. Godt å se det ikke bare er meg, da! Anonymous poster hash: 21cc6...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå