Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #76 Del Skrevet 2. mars 2017 Du spiser ikke riktig i det hele tatt. Jeg sier det samme som jeg har sagt utallige ganger i tråden allerede, du er nødt til å lese deg opp. Det er veldig tydelig at du ikke har så veldig peiling desverre Anonymous poster hash: c96e5...70a Syns det er vanskelig å spise nok. Syns og det er vanskelig å finne "fettkilder". Hi Anonymous poster hash: 77cb6...cd6 Ost, fløte, rømme, avokado, laks, ørret, bacon, olje på salaten, nøtter, majones, creme fraiche Anonymous poster hash: c96e5...70a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144312808-erfaringer-med-lavkarbo/page/4/#findComment-148348273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #77 Del Skrevet 3. mars 2017 Ost, fløte, rømme, avokado, laks, ørret, bacon, olje på salaten, nøtter, majones, creme fraiche Anonymous poster hash: c96e5...70a Takk Hi Anonymous poster hash: 77cb6...cd6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144312808-erfaringer-med-lavkarbo/page/4/#findComment-148348493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 3. mars 2017 #78 Del Skrevet 3. mars 2017 Men du hi. Har du tenkt over at du skal ha et liv etter denne ketolysekuren du går på? Se for deg den lykkelige dagen der du går på vekta og ser det magiske tallet du har ønsket deg så lenge. Hva tror du skjer når du slutter på denne kuren, og begynner å spise normalt igjen? Du kan ikke leve et helt liv uten å få i deg karbohydrater. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å slutte nå, og heller ta en tur til fastlegen din og snakke med han/henne. Og google grovkarbo istedet. Det er mer enn livsstilsendring, og noe du fint kan leve med resten av livet, i motsetning til det du holder på med nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144312808-erfaringer-med-lavkarbo/page/4/#findComment-148348546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #79 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg fungerer ikke på lavkarbodiett,- har blitt (dessverre) overbevist tre gang til å prøve ulike moderate omlegginger til lavkarbo men jeg fant min måte å gå ned på og holder vekta,- men hadde liksom håpet at de 3-4 kilo jeg hadde hatt godt av å gå ned forsvant. (men har innsett disse er stucked så lenge jeg ikke vil ofre mer av mine utskeielser samt ikke har tid til å trene mer enn det jeg legger ned de 6-7 dagene jeg nå trener pr uke) Min opplevelse var at jeg gikk opp i vekt,- 2-3kilo som kom den første uka og de ble der hele perioden på 3-4uker jeg prøvde (den siste gangen gikk jeg litt over 2mndr,- det samme da) Jeg fikk mer uren hud, jeg fikk antydning til ødem i finger og ben HVER kveld, jeg fikk dårligere utholdenhet, hastigheten på joggeturer ble satt ned,- til tross for jeg la inn intervaller,- magen stoppet opp KRAFTIG så gikk alltid "full" i magen,- (brukte klyx for å få tømt meg etterpå), fikk sure oppstøt og var generelt ikke i form! Ble også forkjøla ALLE gangene jeg prøvde,- ca 2 uker uti prosjektet,-mulig tilfeldigheter,- men disse kom i tillegg til den "årlige" jeg stort sett har kommet unna med i voksen alder ellers...... Lavkarbo er ikke "det rette" for alle sammen, bare så det er sagt. Noen av oss tåler og MÅ ha mer karbohydrater og takler dårligere en mer "tungtfordøyelig" diett som mer fett og/eller proteiner ofte vil være mot et kosthold med større mengder korn/brødmat og frukt. Man må prøve seg frem rett og slett,- til syvende og siste er det kalorier inn og kalorier ut som teller, men vi behandler kalorikildene litt forskjellig så vi har letter for å bruke noen kilder enn andre. Når jeg nå får nevnt "lavkarbo" om jeg snakker om de siste kilo jeg kunne sett forsvant, så kjenner jeg at jeg blir LITT irritert.... Særlig når det kommer fra "Nyfrelste",- eller fra folk som gikk ned 20-30 kilo på lavkarbo,- men de har lagt det på seg igjen fordi........:en sykdomsperiode, en ferietur, bytte av jobb osv,- men de skal sette i gang igjen (velg en dato langt frem i tid) for å gå ned tilsvarende,- og DENNE gangen skal de klare det... Da er ikke lavkarbo bedre for disse enn alle andre slankekurer som shakes og kaloritelling tenker jeg...... Lavkarbo ER jo egentlig ikke slankekur, men en livsstil som naturlig skal føre til en letter og mer aktiv hverdag hvis det er noe som passer for DEG!!! Tenker jeg... Og vil tro dere som har lyktes med og nå lever "på lavkarbo" er enig i det... Eller? Anonymous poster hash: f10ed...6fe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144312808-erfaringer-med-lavkarbo/page/4/#findComment-148348580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2017 #80 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg har prøvd kalori telling tidligere, det går i en periode og så faller jeg av. Jeg har en sykdom som gjør at jeg er lite mobil, jeg klarer ikke bruke beina. Sykdommen skaper inflammasjon i kroppen. - Og karbohydrater gjør denne inflammasjonen verre. Jeg vil derfor prøve dette, både for vekt og sykdom. Takk for svar. Hi Anonymous poster hash: 77cb6...cd6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144312808-erfaringer-med-lavkarbo/page/4/#findComment-148348597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå