Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Jeg virkelig, VIRKELIG hater nesa mi! Den er så stor og rund i tippen og det passer ikke til resten av ansiktet i det hele tatt. Fra siden er den for rett ned, som en bratt nedoverbakke. Nesen min har ingen sjarm i det hele tatt. Jeg hater å se bilder tatt av meg fra siden. Allerede da jeg gikk på barneskolen stod jeg på badet og prøvde å klemme nesa mi tynnere med klesklyper. Har så lyst å få fikset på den, siden det tross alt har plaget meg store deler av livet mitt. Men jeg har klaustrofobi og er avhengig av å ha fri nese. Får panikk når folk er borti den Anonymous poster hash: b75a5...d2e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Jeg virkelig, VIRKELIG hater nesa mi! Den er så stor og rund i tippen og det passer ikke til resten av ansiktet i det hele tatt. Fra siden er den for rett ned, som en bratt nedoverbakke. Nesen min har ingen sjarm i det hele tatt. Jeg hater å se bilder tatt av meg fra siden. Allerede da jeg gikk på barneskolen stod jeg på badet og prøvde å klemme nesa mi tynnere med klesklyper. Har så lyst å få fikset på den, siden det tross alt har plaget meg store deler av livet mitt. Men jeg har klaustrofobi og er avhengig av å ha fri nese. Får panikk når folk er borti den Anonymous poster hash: b75a5...d2e Aner ikke, men jeg vil også. Har stor og klumpete nese. Har prøvd å trykke ned klumpen siden jeg var liten jeg også😒 Anonymous poster hash: cc8d1...149
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Dytter Anonymous poster hash: b75a5...d2e
HvittHus Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Har ikke gjort neseplastikk, men bihule og skilleveggoperasjon. Den første natta etter operasjonen har man gjerne digre tamponger i nesa som forhindrer luft i å passere. Det siver også blod så jeg fikk tapet en stor kompress under nesen for å ta av for blødningen. Kan ikke si at det var annet enn ekstremt ubehagelig, om enn med lite smerter. Sto klar en halv time før kirurgen kom på kontoret for å dra ut tampongene. Var ikke den første som hadde gjort det fikk jeg vite.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Dytter i håp om flere erfaringer. To år til jeg fyller 30, og dette komplekset ødelegger fortsatt mye for meg. Nekter å bli med på bilder og alt.. Anonymkode: 9eecf...55f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Det gjør kjempevondt. Jeg hadde en som ikke var kosmetisk. Fordi jeg hadde skjev neseskillevegg. Ikke en stor operasjon sånnsett, men de måtte knekke opp, skjære litt på og flytte litt på neseskilleveggen. Og fjerna noen små polypper. Jeg hadde så utrolig vondt i tre uker etterpå. Knasket reseptbelagte smertestillende og hadde ofte så vondt at jeg gråt av smerte. Nesten så jeg tenkte det ikke var verdt det. Men før operasjonen kunne jeg ikke puste gjennom nesa, det kan jeg nå. Og har ikke bihulebetennelser lenger. Var VELDIG plaget før. Men jeg hadde aldri tatt en kosmetisk operasjon. Man risikerer alltid noe ved en operasjon, man KAN faktisk dø i narkose. Synes du burde se på NRK-serien Skam. Hun ene ønsker seg neseoperasjon. Jeg hadde komplekser for en del ting i 20-årene selv. Vurderte operasjoner. Så ble jeg mor og fikk et helt annet perspektiv. Ble glad i meg selv sånn som jeg ser ut. Det er sikkert ingen andre enn deg som tenker på at nesa di er «rar». Jobb heller med å bli glad i deg selv Anonymkode: d2a5b...2f5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det gjør kjempevondt. Jeg hadde en som ikke var kosmetisk. Fordi jeg hadde skjev neseskillevegg. Ikke en stor operasjon sånnsett, men de måtte knekke opp, skjære litt på og flytte litt på neseskilleveggen. Og fjerna noen små polypper. Jeg hadde så utrolig vondt i tre uker etterpå. Knasket reseptbelagte smertestillende og hadde ofte så vondt at jeg gråt av smerte. Nesten så jeg tenkte det ikke var verdt det. Men før operasjonen kunne jeg ikke puste gjennom nesa, det kan jeg nå. Og har ikke bihulebetennelser lenger. Var VELDIG plaget før. Men jeg hadde aldri tatt en kosmetisk operasjon. Man risikerer alltid noe ved en operasjon, man KAN faktisk dø i narkose. Synes du burde se på NRK-serien Skam. Hun ene ønsker seg neseoperasjon. Jeg hadde komplekser for en del ting i 20-årene selv. Vurderte operasjoner. Så ble jeg mor og fikk et helt annet perspektiv. Ble glad i meg selv sånn som jeg ser ut. Det er sikkert ingen andre enn deg som tenker på at nesa di er «rar». Jobb heller med å bli glad i deg selv Anonymkode: d2a5b...2f5 Kjære min tid, voldsomt så dramatisk. Man KAN dø i trafikken på vei til frisøren og, eller fra trening siden det er et eksempel med noe som er helseforebyggende. Anonymkode: 70a2f...538
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 Jeg har ikke gjort det selv, så kan ikke svare på det. Men det har kommet en ikke-permanent fiks for neser som innebærer fillere, sjekk om det eventuelt er noen steder i nærheten som tilbyr det. Det varer ikke for alltid, og vil ikke bli helt det samme, men da kan du få et lite inntrykk av hvordan det vil se ut før du går drastisk til verks. Om du googler «non surgical nose job» ser du hva jeg mener, utrolig hvor annerledes den kan bli (og at den kan se MINDRE ut) med fillere. Anonymkode: 6fa31...710
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 Jeg opererte bihuler og neseskillevegg. Hadde gruet meg masse!! Men det var mye mindre smerten etterpå enn jeg fryktet. Og jeg fikk heller ikke disse store tampongene i nesa som alle snakker om... hos meg la de inn små tampongliknende saker som løste seg opp sv seg selv. Det var litt ubehagelig å sove de første nettene men alt i alt gikk det veldig greit. Anonymkode: 1641b...50c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #10 Skrevet 20. juni 2018 Sorry altså, men det er noe av det verste jeg har opplevd 😯 Aldri mer, uansett hvilke problemer som måtte dukke opp!! Anonymkode: b62df...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå