Gå til innhold

Vanskelig å treffe en jente... (bi/lesbisk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ut av "skapet" for ikke så lenge siden , og har blitt kjent med mange herlige jenter og føler at familien og venner har støttet meg mye.. Men saken er at jeg ikke treffer noen, jeg skulle gjerne vært i forhold med en jente men det er så vanskelig å MØTE dem.. jeg er på tinder osv, men får mye rart der inne..

Noen som er bi eller lesbiske her som kan gi meg noen råd? :) 

Anonymous poster hash: 06db1...a43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke bi eller lesbisk, men tenkte kanskje jeg kunne prøve gi deg noen tips likevel :) Aner jo ikke hva du har prøvd eller hvor du bor.. Men bor du i en by er det ofte en eller flere utplasser for lesbiske. Ellers tenker jeg at det kan kanskje være mulig å prøve å søke opp gr.f.eks på facebook for din region?

Jeg har ikke prøvd nettbasert dating, men har hatt venner i fleng som har prøvd det, og for å være helt ærlig (iaf med erfaringene til mine venner) ville jeg ha holdt meg langt unna det. I allefall dersom du er ute etter et seriøst forholdt :) 

Håper du finner det og den du er ute etter, men veldig ofte vil vel den "rette" dukke opp uten at man leter etter vedkommende :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: a4048...05d
Skrevet

Beste tips er å dra på byen, gjerne steder beregnet for homofile/lesbiske. Der har jeg møtt flere av mine flørter/ekser/nå forlovede. ;-) Ellers gjennom venner, Gaysir e.l. Vet om noen som også har truffet hverandre på Tinder. Men det kommer som regel når man minst venter det!

Anonymous poster hash: 0b4c7...fcc

Skrevet

er bi, og aboslutt ikke vanskelig og treffe jenter :) treffer de på skeiv og badoo :) og et par på facebook,så har jeg også trefft noen gjennom venner 

Skrevet

Dette har jeg også tenkt! 

Jeg har kun vært i forhold med ei jente tidligere, og ellers kun lengre forhold med menn. Jeg har møtt flere jenter jeg virkelig har kjent har gitt meg sommerfugler i magen og syns de har vært utrolig sjarmerende og hyggelige. Men åssen i alle dager gjør man det..  :legrine:

Anonymous poster hash: 23959...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...