Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Kom ut av "skapet" for ikke så lenge siden , og har blitt kjent med mange herlige jenter og føler at familien og venner har støttet meg mye.. Men saken er at jeg ikke treffer noen, jeg skulle gjerne vært i forhold med en jente men det er så vanskelig å MØTE dem.. jeg er på tinder osv, men får mye rart der inne.. Noen som er bi eller lesbiske her som kan gi meg noen råd? Anonymous poster hash: 06db1...a43
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Jeg er ikke bi eller lesbisk, men tenkte kanskje jeg kunne prøve gi deg noen tips likevel Aner jo ikke hva du har prøvd eller hvor du bor.. Men bor du i en by er det ofte en eller flere utplasser for lesbiske. Ellers tenker jeg at det kan kanskje være mulig å prøve å søke opp gr.f.eks på facebook for din region? Jeg har ikke prøvd nettbasert dating, men har hatt venner i fleng som har prøvd det, og for å være helt ærlig (iaf med erfaringene til mine venner) ville jeg ha holdt meg langt unna det. I allefall dersom du er ute etter et seriøst forholdt Håper du finner det og den du er ute etter, men veldig ofte vil vel den "rette" dukke opp uten at man leter etter vedkommende Lykke til! Anonymous poster hash: a4048...05d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Beste tips er å dra på byen, gjerne steder beregnet for homofile/lesbiske. Der har jeg møtt flere av mine flørter/ekser/nå forlovede. ;-) Ellers gjennom venner, Gaysir e.l. Vet om noen som også har truffet hverandre på Tinder. Men det kommer som regel når man minst venter det! Anonymous poster hash: 0b4c7...fcc
februarprins2013 Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 er bi, og aboslutt ikke vanskelig og treffe jenter treffer de på skeiv og badoo og et par på facebook,så har jeg også trefft noen gjennom venner
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Dette har jeg også tenkt! Jeg har kun vært i forhold med ei jente tidligere, og ellers kun lengre forhold med menn. Jeg har møtt flere jenter jeg virkelig har kjent har gitt meg sommerfugler i magen og syns de har vært utrolig sjarmerende og hyggelige. Men åssen i alle dager gjør man det.. Anonymous poster hash: 23959...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå