Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! Streken kom veldig overraskende må jeg si!! Veldig usikker på når EL var ettersom det ikke var noen tydelige positive el-tester for ca 14 dager siden... Og så vi som brukte kondom den dagen EL vanligvis skulle komme!! Jaja... Tar vel en digital i morgen for å se... :) Termin ca 01.12...wi5af7.jpg

Endret av Majka81
57 minutter siden, Majka81 skrev:

Hurra! Streken kom veldig overraskende må jeg si!! Veldig usikker på når EL var ettersom det ikke var noen tydelige positive el-tester for ca 14 dager siden... Og så vi som brukte kondom den dagen EL vanligvis skulle komme!! Jaja... Tar vel en digital i morgen for å se... :) Termin ca 01.12...wi5af7.jpg

Gratulerer! 😊

Nå er jeg 2 dager over ikm, fortsatt ingen mens. Føles ut som den skal komme hele tiden, men neida.  Føler meg fortsatt veldig hoven nedentil, begynte å lure på om jeg hadde UVI så kjøpte en test for det. Tok den i dag tidlig, var negativ så da er det ikke det heller... tror kroppen min er helt på tur nå. 

Annonse

12 timer siden, MammaMø85 skrev:

Ferdig med spenninga for denne gang, tantetrollet har kommet 😭

Ånei, så synd! Krysser fingrene for at d blir klaff neste gang!! 🍀 

Tok digital test i går og fikk 2-3, skulle ta bilde av den i dag men da var tekst borte... 

Lurer på om kroppen min prøver på EL her. Er på dag 33 i syklusen. Temper. Og bruker el tester. Tok en eltest idag som blei positiv tvert. Torsdag eller fredag va den nesten positiv. Men fredag hadde jeg mye el-slim.  Tror kroppen prøvde for 14 dages tid siden også. Har nå slik Tullkropp uten EL/pcos. 

IMG_3412.JPG

IMG_3413.PNG

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...