Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også gjort det, men tenkte å la være denne måneden, kun fordi jeg tenker at hvis jeg gjør noe annerledes så kanskje det funker.😜 Så jeg får heller følge med på elslim for å få en pekepinn. Bruker to forskjellige apper også men de viser jo forskjellige datoer for antatt eggløsning så det blir jo bare å ta en sjans.

Ser ut som det :) temper du? Da ser du om du faktisk har el :) jeg hadde god stigning. Så el var i går :)

har prøvd temping denne gangen. hell seg fortsatt ganske likt. så toppen er vel ikke nådd. holdet seg på 35,8 35,9 og i dag 36.

Annonse

2 dpo i dag, jeg sitter med en helt syk følelse at der satt'n! Føler vi traff rett på eggløsning, hvertfall i forhold til eggløsningsslim. Så gal i hodet har jeg blitt at jeg har titta på barnevogn på nett i dag 🙈🙊 men den følelsen altså, er liksom så sikker på det. Skikkelig rart... tror dere det kan være noe i det? En slags intuisjon eller underbevissthet eller noe, eller har det bare klikka 😜

Endret av MammaMø85

6 dpo.. dagene går sakte! Har litt stikninger i puppa men det har jeg vanligvis før mens og så det betyr jo ingenting. Kjenner meg litt sånn "tjukk"/ hoven nedentil, men kan jo være tilfeldig.. lurer på å kjøpe en tidlig test, noen å anbefale?

6 dpo.. dagene går sakte! Har litt stikninger i puppa men det har jeg vanligvis før mens og så det betyr jo ingenting. Kjenner meg litt sånn "tjukk"/ hoven nedentil, men kan jo være tilfeldig.. lurer på å kjøpe en tidlig test, noen å anbefale?

Jeg sniker litt her inne fra uke 14-gruppa. Jeg har god erfaring med One Step sine strimler. De er til å stole på, sensitive (ned tl 10 ml) og kan bestilles veldig billig på engelsk ebay (www.ebay.co.uk). Men da må man jo ha tid på å vente på posten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...