Gå til innhold

Ektepar som sover hver for seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er da vitsen? Høres ikke særlig bra ut? Var på middag i dag hos ei venninne og hun har flyttet ut av soverommet og inn på gjesterommet. Fordi hun sover best alene. Er ikke dette typisk spikeren i kista for ert forhold? De er jo bare i slutten av 30 årene :-/

Anonymous poster hash: ee879...7e6

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Sover hver for oss vi også, siden vi begge har stygge uvaner som snorking, se tv seint, må ha musikk på øret o.l. Og gjett hva, vi har sex 3 ganger i uken :D

Anonymous poster hash: 145e9...ae7
Skrevet

Vi har også hvert vårt rom. Det er herlig og jeg sover mye bedre alene.

Anonymous poster hash: b113d...7eb

Skrevet

Jeg sover også best alene. Har ingenting med følelsene mine for samboeren å gjøre. Det samme gjelder forsåvidt samsoving med barn som jeg også kun takler i moderat grad. Jeg legger meg alltid i "ektesengen" men hvis jeg merker at dette blir en dårlig natt så nøler jeg ikke med å på gjesterommet. Samme gjelder dersom vi får besøk av et eller flere av barna. Innimellom følger jeg de tilbake i egen seng, andre ganger går jeg å legger meg på gjesterommet. Mannen min jobber mye borte så det er ikke nødvendig å flytte ut på permanent basis da jeg som regel har rommet for meg selv. Men ser at det kan være en løsning for mange å ha hvert sitt soverom.

Skrevet

Å sove er ingen kjærlighetserklæring...

Det er fryktelig ensomt å ligge våken ved siden av en snorker, i alle fall.

Anonymous poster hash: d9482...af3

Skrevet

Kjenner flere som gjør det pga snorking og da skjønner jeg det veldig godt! Regner med de får kost seg på kvelden før de går hvert til sitt. Viktig med søvn!

Anonymous poster hash: 852f3...2d2
Skrevet

Vi sover ikke sammen, han snorker og sover med pustemaskin.

Som å sove med et aggregat 😳

Han sov dårlig fordi han var redd for å vekke meg, hvilket han gjorde..

Jeg sov dårlig fordi han sovner faen meg idet hodet treffer puta og snorker, eller maskinen blåser ,knitrer og durer.

Men vi har et godt og solid ekteskap, vært sammen i 14 år ,gift i 9.

Skrevet

Jeg forstår at folk er forskjellige, men for min del har jeg aldri sovet så godt som etter at jeg fikk samboeren i hus😊

Skrevet

Jeg sover med babyen i storsengen. Mannen flyttet ut av ektesengen. Han jobber og trenger hvilen. Jeg trenger hvilen også. ,mannen snorker. På den andre siden erdet utrolig enkelt å rulle på dene ene eller andre siden og rulle ut puppen enn å stå opp hber gang og hente babyen.

Anonymous poster hash: 43d3c...143

Skrevet

Vi sover hver for oss. Vi har jevnlig sex og et bra forhold.

Søvn er for oss begge ekstremt viktig. Han snorker og lager så mange lyder om natten. Jeg er visstnok ikke så mye bedre....😂

Anonymous poster hash: 70cc2...d31

Skrevet

Vi sover hver for oss. Hadde vi ikke gjort det, så hadde vi nok så godt som drept hverandre. Begge snorker, han er svært var - våkner av at jeg snur meg eller flytter på et bein. Han har pustestopp. Jeg våkner av at han ikke puster.

I tillegg har vi noe ulik døgnrytme, men ved å sove på hvert vårt rom, så har vi likevel et solid ekteskap og vi skal bli gamle sammen.

Anonymous poster hash: 8a136...ce1

Skrevet

Vi har baby på tre mnd og sover hver for oss fordi han trenger å sove hvis han skal komme seg gjennom dagene på jobben. Bedre for oss alle hvis han er uthvilt.

Anonymous poster hash: 6639a...645

Skrevet

Vi har hatt hvert vårt soverom i mange år. Herlig. Gjorde underverker for forholdet. Jeg slapp våkenetter pga hans snorking og gyngende madrass når han kastet seg rundt i søvne. Han slapp å våkne av mine armer og bein i rygg, side og andre steder, jeg slo visstnok rundt meg og var veldig urolig i søvne. Trøtte og slitne folk irriterer seg mer over alt og hverandre. Nå er vi opplagte og mye hyggeligere.

Anonymous poster hash: 47cb4...f85

Skrevet

Vi har det bedre når vi sover hver for oss. Jeg blir ikke i spesielt godt humør med alvorlig søvnmangel

Anonymous poster hash: 70b3f...701

Skrevet

Jeg sover mye på sofaen, fordi ryggen min tolererer den bedre enn senga. Hatt forskjellige senger de siste årene, men ryggen vil verken ha myk, hard eller medium madrass. Forholdet våres er bra, selv om vi ikke sover sammen ;)

Anonymous poster hash: 5d82d...67b

Skrevet

Vi sover ikke sammen, han snorker og sover med pustemaskin.

Som å sove med et aggregat 😳

Han sov dårlig fordi han var redd for å vekke meg, hvilket han gjorde..

Jeg sov dårlig fordi han sovner faen meg idet hodet treffer puta og snorker, eller maskinen blåser ,knitrer og durer.

Men vi har et godt og solid ekteskap, vært sammen i 14 år ,gift i 9.

😅😅😅

Anonymous poster hash: bd753...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...