Gå til innhold

Hvor finner jeg skiløyper i bærum???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt rundt hele Bærum idag, men ikke funnet en eneste skiløype. Har sett skilt med pil for parkering til Vestmarka, men ikke funnet hverken parkeringsplass eller sett antydning til noe skiløype.

Fikk også tips om skiløype nær Kolsås senteret, og trodde jeg kjørte som jeg ble forklart... men nei!

Så, kan noen av dete være så snill å hjelpe meg?

Hvor kan jeg kjøre for å komme til en parkeringsplass hvor det er skiløype her i Bærum?

Kan kjøre et stykke, men orker ikke dra innom bomringen i oslo.

Anonymous poster hash: ecb77...12e

Skrevet

Vestmarka, finner sikkert noen på veien som kan veilede deg til parkeringen, det er et stykke innover.

Skrevet

Er skiløyper og utfartsparkering ved Øverland gård. Det er ikke så langtunna Kolsås skisenter, så det er sikkert det du har lett etter. Da må du kjøre mot Bærums verk/ Lommedalen.Enten fra Kolsås senter og oppover Lommedalsveien. Forbi Bærums Verk. Da møter du etterhvert kolsås skisenter. Du skal forbi skisenteret, kanskje 5 min kjøring. Da kommer det litt skilting tror jeg. Eller så kan du kjøre fra Bekkestua/Hosle-siden. Da kjører du mot Griniveien, og tar av i rundkjøringa mot Lommedalen. Da kommer du til Øverland gård etter noen hundre meter. Står skilt om utfart der. Har aldri gått der selv, men det skal visst være fine turområder rundt Dælivann. Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: 7b749...a77
Skrevet

Bruk gps på mobile og kjøring til Vestmarksetra eller Fransekleiv. Det er et godt stykke å kjøre. Ligger inne i skogen ved grensen til Asker.

Anonymous poster hash: b1782...158

Skrevet

Sjekk Markadatabasen (Skiforeningen). Der finner du kart, løypebeskrivelser og informasjon om parkering og atkomst.

Kan ellers anbefale Solli i Asker.

Anonymous poster hash: ffa97...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...