Gå til innhold

Leve i et forhold uten passion og lyster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i et sexløst (kanskje vi har sex 1-2ganger i året) forhold hvor vi forsåvidt fungerer godt i hverdagen og har det fint sammen, men ikke som kjærester. Det er ingen passion lenger fra min side og jeg tror dette er likt for han...

Holder sammen for barnas skyld mest... kjenner det er OK- men savner nærhet, litt spenning og lyster...

Anonymous poster hash: 952fb...86b

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg lever i et sexløst (kanskje vi har sex 1-2ganger i året) forhold hvor vi forsåvidt fungerer godt i hverdagen og har det fint sammen, men ikke som kjærester. Det er ingen passion lenger fra min side og jeg tror dette er likt for han...

Holder sammen for barnas skyld mest... kjenner det er OK- men savner nærhet, litt spenning og lyster...

Anonymous poster hash: 952fb...86b

Hadde jeg aldri klart! Så utrolig trist, man lever bare en gang

Anonymous poster hash: 43311...de1

Skrevet

Sender deg en klem. Har det ganske likt, og ser ut til at vi nå går mot brudd. Klarer ikke holde ut mer for barna.

Anonymous poster hash: 5e39b...21c
Skrevet

Men..snakker dere sammen ? Dra på hotell og ha sex eller no. Gjør noe!Hvis du er glad i han da.

Anonymous poster hash: 0eba8...f1d

Skrevet

Samme her. Er sammen for barnas skyld, så vet hvordan det er. Marerittet er den dagen barna flytter da!

Anonymous poster hash: 79673...9a7

Skrevet

Her lever vi også i sexløst forhold. Og det gjelder ikke bare selve sexen, men også flørtingen, tafsingen og kliningen uteblir totalt. Her er mannen som ikke vil. Jeg tror ikke at noen andre vil ha meg hvis jeg går, så blir på grunn av barna. Men tanken om å leve årevis i sølibat er knusende.

Anonymous poster hash: 63ee8...427

Annonse

Skrevet

Her lever vi også i sexløst forhold. Og det gjelder ikke bare selve sexen, men også flørtingen, tafsingen og kliningen uteblir totalt. Her er mannen som ikke vil. Jeg tror ikke at noen andre vil ha meg hvis jeg går, så blir på grunn av barna. Men tanken om å leve årevis i sølibat er knusende. Anonymous poster hash: 63ee8...427

Jeg har det akkurat som deg!

Anonymous poster hash: aaf07...3f5

Skrevet

Her har vi ikke hatt sex på over 6 år!!

Men samarbeider temmelig greit i hverdagen om de tre barna våre.

For 2 år siden ble vi enige om åpent forhold.

Jeg har hatt en del sexforhold disse årene, men har nå landet på en fast elsker. Vi har holdt på i 1,5 år. Og der er det syk spenning absolutt hele tiden. Prøver og møtes et par ganger i måneden. Han tar meg til nye høyder, vi eksperimenterer og har det helt sykt deilig sammen!

Er 100 % sikker på at mannen og jeg ikke blir gamle sammen, for det er absolutt ikke ideelt å leve slik jeg gjør. Savner selvfølgelig nærheten i hverdagen.

Men enn så lenge funker det veldig bra. Venter på et tidspunkt det passer å gå fra hverandre.

Anonymous poster hash: 46a71...d54

Skrevet

Her har vi ikke hatt sex på over 6 år!!

Men samarbeider temmelig greit i hverdagen om de tre barna våre.

For 2 år siden ble vi enige om åpent forhold.

Jeg har hatt en del sexforhold disse årene, men har nå landet på en fast elsker. Vi har holdt på i 1,5 år. Og der er det syk spenning absolutt hele tiden. Prøver og møtes et par ganger i måneden. Han tar meg til nye høyder, vi eksperimenterer og har det helt sykt deilig sammen!

Er 100 % sikker på at mannen og jeg ikke blir gamle sammen, for det er absolutt ikke ideelt å leve slik jeg gjør. Savner selvfølgelig nærheten i hverdagen.

Men enn så lenge funker det veldig bra. Venter på et tidspunkt det passer å gå fra hverandre.

Dette er jo om mulig enda tristere enn å ufrivillig leve i et sexløst forhold.

Anonymous poster hash: a923b...808

Skrevet

Dette er jo om mulig enda tristere enn å ufrivillig leve i et sexløst forhold.

Anonymous poster hash: a923b...808

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Enig. Forferdelig trist.

Anonymous poster hash: 43311...de1

Skrevet

Eksen min og jeg hadde ikke sex på over et år, bodde sammen som venner, men hadde det helt fint. Jeg savnet sex, så jeg tok en ordentlig prat med ham, og det endte med brudd. Hadde da et barn på 11 måneder. Nå har jeg ny leilighet, ny kjæreste og masse sex. Har det også mye bedre. Angrer ikke et sekund.

Anonymous poster hash: ab2b7...26e

Skrevet

Her er det også rimelig dødt..

Ingen kos, kjærtegn, kyss. Jeg savner det inderlig. Vi har vært på fvk, og det hjalp en kort periode.. men alt er tilbake ved det gamle nå. Er vel 2-3 mnd siden vi sist hadde oss.. Før det 6-8 mnd mellom..

Anonymous poster hash: d04e8...e3c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...