Gå til innhold

39 år og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to fra før på 9 og 13.

Koselig med atpåklatt, eller fullstendig krise å starte på nytt?

Anonymous poster hash: 9acb2...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig❤

Anonymous poster hash: 4c7e8...ae2

Skrevet

Årene går så fort uansett 😊

Ingenting som er krise

Anonymous poster hash: 47554...f35

Skrevet

Grattis! Det blir da stas!

Anonymous poster hash: d27a6...4a9

Skrevet

Bare koselig. Jeg fikk siste barnet da jeg var 39 og de to eldste var begynt på skolen. Hun er helt skjønn, og mannen og jeg snakka nettopp om hvor godt det var at vi fikk siste barnet. Tror ikke du vil angre. Når storesøsknene er så store, kan de også hjelpe mye til. Det er en fordel. 

Anonymous poster hash: a7431...479
Skrevet

Mamma var 40 år. Jeg var da 20 da jeg fikk nye småsøsken. Bare koselig det😊 40 er det nye 30.slapp helt av. Du er ikke den enste 😆

Anonymous poster hash: b5b3b...7a1

Skrevet

Mamma og pappa fekk attpåklatt då mamma var 39. Dei snakkar begge om kor avslappande og fint det var. Dei var trygge i forleldrerolla og vi storesøstrene kunne hjelpe til litt og alt var visst berre kos 😄

Anonymous poster hash: 21f6e...25a

Skrevet

Har to fra før på 9 og 13.

Koselig med atpåklatt, eller fullstendig krise å starte på nytt?

Anonymous poster hash: 9acb2...73b

Jeg er 45 og prøver på nr 6.

Anonymous poster hash: 31fe9...aaf

Skrevet

Hei og gratulerer så mye med graviditeten!

39 år er da ingen alder i dag. Her i Oslo er alderen for førstegangsfødende på 31 år til sammenligning. Selv er jeg 45 år og har en datter på 7 måneder. Vi storkoser oss med henne og jeg føler meg ikke som en eldre mor bare mere engasjert og glad for hva livet har sjekket oss.

Det blir kanskje tøft en liten periode for dere familie med en liten til men det glemmes raskt når de små smiler fra øre til øre

Gratulerer til hele familien! Kos dere og nyt graviditeten og småbarnsperioden

Skrevet

Det går fint :) jeg fikk nr 3 da jeg var 40 - da var de eldste 16 og 12. Fikk så nr 4 da jeg var 41... da ble det litt mer hektisk (ikke helt planlagt men koselig likevel)

Skrevet

39 år er da ingen alder i dag. Her i Oslo er alderen for førstegangsfødende på 31 år til sammenligning. Selv er jeg 45 år og har en datter på 7 måneder. Vi storkoser oss med henne og jeg føler meg ikke som en eldre mor bare mere engasjert og glad for hva livet har sjekket oss.

Det blir kanskje tøft en liten periode for dere familie med en liten til men det glemmes raskt når de små smiler fra øre til øre

Beundringsverdig! Du vil jo være i 60 årene når barnet går inn i tenårene...! Hadde ikke jeg orket, da skal man nyte livets gode dager. Skjønner det selvfølgelig godt hvis dette er første barnet, og dere har prøvd lenge.

Men å sette i gang med nr. 2 eller 3 i den alderen kan jeg ikke fatte og begripe at noen orker eller vil.

Uansett hvor sprek man er selv, så skal man jo følge opp barn og barnebarn.

Anonymous poster hash: 14d0e...bfa

Skrevet

Beundringsverdig! Du vil jo være i 60 årene når barnet går inn i tenårene...! Hadde ikke jeg orket, da skal man nyte livets gode dager. Skjønner det selvfølgelig godt hvis dette er første barnet, og dere har prøvd lenge.

Men å sette i gang med nr. 2 eller 3 i den alderen kan jeg ikke fatte og begripe at noen orker eller vil.

Uansett hvor sprek man er selv, så skal man jo følge opp barn og barnebarn.

For mange av oss er livets gode dager de man tilbringer sammen med barna.

Det er ikke alle som får barn tidlig for å bli ferdig med det, som om det er en jobb og plikt som må gjøres.

Anonymous poster hash: fccc4...dcb

Skrevet

Jeg fikk min tredje når jeg var 39. Det har gått veldig fint. Bedre enn å få to stk med kort tid mellom hvertfall.

Nå var ikke mine to eldste så veldig store, 4.5 og 7 år, når minstemann kom. så føltes ikke helt som å starte på nytt med småbarn.

Anonymous poster hash: 31f12...468
Skrevet

Selvsagt ikke krise! :) Vi har barn på ca samme alder og jeg er selv 39. I fjor vurderte jeg og mannen å prøve på nr tre, men fant ut vi ikke orket å starte på nytt igjen. Fordelene er jo at man er mye sikrere på seg selv når man er litt eldre, og ikke minst når man har vært mamma i 13 år. Man kan få hjelp av storesøsken og i og med at de andre barna krever en annen type oppfølging enn når de er små, får man nok tid til å nyte attpåklatten mer enn hvsi man hadde fått tre tette tipper jeg. Gratulerer og lykke til :)

Anonymous poster hash: dbbef...b33
Skrevet

Det er ikke alle som får barn tidlig for å bli ferdig med det, som om det er en jobb og plikt som må gjøres.

Wow! Klarte du å få alt det der ut av det jeg skrev? 😂 Vennligst ikke legg egne tanker over på meg. Du mistolker jo helt hva jeg skriver.

Livets gode dager er jo nettopp det, der man kan nyte familien sin, reise og kose seg. Ikke stå midt oppi tidsklemma.

Skrevet

Var du med på Fødeavdelingen? :)

Anonymous poster hash: 755be...e31

Skrevet

Bare kos😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️

Helt seriøst, det er bare kos. Nyter veldig😍

Jeg ble gravid når jeg var 39, og ble 40 før lille kom.😀 Nå storkoser jeg meg med babyen min hver eneste dag. Er nå 7 mnd😍😍😍 ( og jeg blir snart 41🙈)

Ikke slitsomt i det hele tatt. Sover godt hver natt, bare litt ammepauser da. 😍

Storebror er 7 år og er verdens stolteste og beste storebror. Forguder lille og leker mye med lille.

Nå har han knekt lesekoden og har begynnt å lese til lille😍 mammahjertet sprenges av stolthet! ❤️

Så fantastisk med bra aldersforskjell. Null krangling, null sjalusi, og bare kos! 💕

Anonymous poster hash: 1ef93...5bc

Skrevet

Bare kos😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️

Helt seriøst, det er bare kos. Nyter veldig😍

Jeg ble gravid når jeg var 39, og ble 40 før lille kom.😀 Nå storkoser jeg meg med babyen min hver eneste dag. Er nå 7 mnd😍😍😍 ( og jeg blir snart 41🙈)

Ikke slitsomt i det hele tatt. Sover godt hver natt, bare litt ammepauser da. 😍

Storebror er 7 år og er verdens stolteste og beste storebror. Forguder lille og leker mye med lille.

Nå har han knekt lesekoden og har begynnt å lese til lille😍 mammahjertet sprenges av stolthet! ❤️

Så fantastisk med bra aldersforskjell. Null krangling, null sjalusi, og bare kos! 💕

Anonymous poster hash: 1ef93...5bc

Åh, her var det mange floksler 😂😂😂

Til spørsmålet: nei, hadde aldri gjort det. Koser meg mye mer m barna som nå er 9 og 12 enn jeg gjorde da de var småttiser. Er snart 38 og kunne ikke falt meg inn å være småbarnsforelder igjen i 40 åra.

For meg er frihet og det å kunne oppleve ting med barna en viktig greie. Det ville begrenset seg mye med en nyfødt nå og å måtte tilrettelegge alle ferier for det.

Anonymous poster hash: 2b632...77f

Skrevet

Støtter dette 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...