Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har nettopp vært hos legen og jeg var helt tett i nesa på venstre side. Nesespray funker ikke så godt så nå fikk jeg rinexin tabletter som jeg skal ta samt at jeg kunne bruke avamys kortison spray...Men samtidig måtte jeg holde nesa oppe så da må jeg ta litt nesespray innimellom dette.. Anonymous poster hash: 7bffa...d3f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 De funker gull! Jeg fikk det ved bihulebetennelse en gang, og brukte de jeg hadde igjen ved en forskjølese, og det er himmelen🤗 Anonymous poster hash: 3af7e...0a9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Fikk dem en gang jeg hadde bihulebetennelse. Ble ikke noe bedre, men tvert imot verre og endte opp med ørebetennelse i tillegg Hadde null effekt på meg. Anonymous poster hash: 37f94...77f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Eneste som funker på meg. Anonymous poster hash: 1c8cb...6f3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 De funker gull! Jeg fikk det ved bihulebetennelse en gang, og brukte de jeg hadde igjen ved en forskjølese, og det er himmelen🤗 Anonymous poster hash: 3af7e...0a9 Så godt å høre 😊 Virker de fort også? Glemte å spørre om det... Hi Anonymous poster hash: 7bffa...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå