Gå til innhold

Hvordan er bukser fra Norrøna på lengden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 175 høy og bruker M. Vil de bli korte til meg?

Anonymous poster hash: 10e29...f31
Skrevet

Ja, på grensa. Jeg er 180 og bruker M, og de er altfor korte. De eneste buksene som passer meg er Bergans sine bukser med ekstra lengde. Norrøna hadde/har én modell med ekstra beinlengde, husker ikke hva den heter i farta.

Anonymous poster hash: 00dd0...3c5

Skrevet

Det stemm

Ja, på grensa. Jeg er 180 og bruker M, og de er altfor korte. De eneste buksene som passer meg er Bergans sine bukser med ekstra lengde. Norrøna hadde/har én modell med ekstra beinlengde, husker ikke hva den heter i farta.

Anonymous poster hash: 00dd0...3c5 [/acronym

Du har rett, jeg fant en som het Svalbard Flex1  eller noe. Den var riktignok ikke noe fin, kjedelig og posete. Kan du huske hva Bergans-modellene heter? Der fant jeg nemlig ikke noe... Takk :) 

Hi

Anonymous poster hash: 10e29...f31
Skrevet

Breheimen Neo Lady pant tall og Stranda Lady pant tall. Finner ingen andre merker som har fine, skikkelig lange bukser jeg heller. Fjellräven f.eks, har ekstremt korte bukser, og det er kjempesunt (er svenske kvinner så korte da..?)

Jeg sender mail innimellom til både Fjellreven og Norrøna, må mase litt da vi er faktisk utrolig mange lange kvinner her i Norge som ikke finner lange nok bukser. De må jo skjønne at det finnes et stort marked om de bare kunne øke på lengden på buksene sine...

Skrevet

Norrøna Svalbard flex finnes med ekstra lengde. Jeg er 172 og bruker S. Kunne ikke hatt den vanlige varianten, den lange passer akkurat. Mulig str M er lenger enn S.

Anonymous poster hash: 38888...d50

Skrevet

Stormberg sine bukser er lange nok

Anonymous poster hash: 19e76...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...