Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Vurderer å prøve. Virker jo veldig alternativt men har en slektning som snakker så varmt om dette. Anonymous poster hash: 272b6...cb4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Hvilken utdanning har denne personen som gjør at du deler mer på vedkommende enn en lege i medisinske spørsmål? Anonymous poster hash: 5bf68...d62
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Vær så snill å Google det!! Da vil du fort forstå at du blir lurt lurt lurt!!! Anonymous poster hash: 93f90...19a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Jeg forstår det ikke, men jeg har kjent at det har virkning. Jeg fikk bl.a. stilt en diagnose via kvantemedisin som legene bare blåste av og påstod jeg ikke hadde - inntil de sjekket. Jeg har også testet det litt for å se hvor presise de kan være. Hadde ikke fortalt om en gammel skade jeg har, noe som ikke er synlig på noen som helst måte. Når maskinen hadde jobbet en stund fikk jeg spørsmålet "hvorfor har du ikke fortalt at du har en skade der?". Videre har jeg testet med å få en kiropraktor til å undersøke meg før behandling (terapeutene kjente ikke hverandre og kvantebehandleren visste ikke at jeg hadde blitt sjekket av kiropraktor). Jeg visste jeg hadde flere låsninger i ryggen, og ville vite hvilke nivåer disse var på. Fikk kiropraktoren til å skrive det ned til meg. Da kvantebehandleren sjekket ryggen så kom det opp eksakt samme låsninger, ingen andre, ikke færre, eksakt samme. Jeg kjenner en annen person som hadde vært til lege mange ganger pga. store problemer, legene mente han bare var hypokonder og tok ham ikke på alvor. I desperasjon gikk han til kvantebehandling. Når undersøkelsen med apparatene hadde holdt på en liten stund fikk de opp beskjed om å få pasienten til sykehus umiddelbart pga. en livsfarlig mangel. Behandleren satte pasienten i bilen og kjørte rett til sykehuset. Der sa legene at hadde pasienten kommet en eller to timer senere så hadde han dødd. Den konkrete mangelen og diagnosen apparatet hadde stilt var helt korrekt. Jeg hadde mer energi og sov bedre da jeg tok behandlinger med kvantemedisin og lenge etterpå. Du får sikkert masse svar her inne om kvantemedisin bare er kvakksalveri. Men det er et veldig spennende felt, og inngår som en del av det som generelt kalles energimedisin. Innen medisinske miljøer rundt om i verden forskes det mer og mer på energimedisin. Mennesket er energi, så det ligger store muligheter innen dette. Andre land ligger også lenger frem enn det Norge gjør. Det sier en del at legeforeningen i utgangspunktet ønsket at leger skulle få enerett til å bruke diagnoseapparatet innen kvantemedisin. Dette aksepterte ikke produsenten fordi for få da ville få tilgang til utredning/behandling med dette, og dermed var den offisielle holdningen plutselig at alt med kvantemedisin var kvakksalveri. Uansett hvilken behandling det er snakk om så vil all behandling avhenge av hvor dyktig terapeuten er og om utstyr brukes riktig. Så det kan være ulik kvalitet fra terapeut til terapeut. Slik er det også innen det offentlige helsevesenet. Når det kommer til slike behandlinger som kvantemedisin så tenker jeg det er lurt å tenke at det er noe man prøver, men som man ikke nødvendigvis tror skal gi noen svar eller resultater. Det lønner seg å holde en sunn skepsis. Ikke minst fordi man bruker en del penger på det, og selv om det finnes en del forskning på det så er kunnskap om energimedisin bare såvidt i startgropen. Still spørsmål og vær kritisk, selv om du er åpen for ev. resultater. Anonymous poster hash: 10dc9...019
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Jeg forstår det ikke, men jeg har kjent at det har virkning. Jeg fikk bl.a. stilt en diagnose via kvantemedisin som legene bare blåste av og påstod jeg ikke hadde - inntil de sjekket. Jeg har også testet det litt for å se hvor presise de kan være. Hadde ikke fortalt om en gammel skade jeg har, noe som ikke er synlig på noen som helst måte. Når maskinen hadde jobbet en stund fikk jeg spørsmålet "hvorfor har du ikke fortalt at du har en skade der?". Videre har jeg testet med å få en kiropraktor til å undersøke meg før behandling (terapeutene kjente ikke hverandre og kvantebehandleren visste ikke at jeg hadde blitt sjekket av kiropraktor). Jeg visste jeg hadde flere låsninger i ryggen, og ville vite hvilke nivåer disse var på. Fikk kiropraktoren til å skrive det ned til meg. Da kvantebehandleren sjekket ryggen så kom det opp eksakt samme låsninger, ingen andre, ikke færre, eksakt samme. Jeg kjenner en annen person som hadde vært til lege mange ganger pga. store problemer, legene mente han bare var hypokonder og tok ham ikke på alvor. I desperasjon gikk han til kvantebehandling. Når undersøkelsen med apparatene hadde holdt på en liten stund fikk de opp beskjed om å få pasienten til sykehus umiddelbart pga. en livsfarlig mangel. Behandleren satte pasienten i bilen og kjørte rett til sykehuset. Der sa legene at hadde pasienten kommet en eller to timer senere så hadde han dødd. Den konkrete mangelen og diagnosen apparatet hadde stilt var helt korrekt. Jeg hadde mer energi og sov bedre da jeg tok behandlinger med kvantemedisin og lenge etterpå. Du får sikkert masse svar her inne om kvantemedisin bare er kvakksalveri. Men det er et veldig spennende felt, og inngår som en del av det som generelt kalles energimedisin. Innen medisinske miljøer rundt om i verden forskes det mer og mer på energimedisin. Mennesket er energi, så det ligger store muligheter innen dette. Andre land ligger også lenger frem enn det Norge gjør. Det sier en del at legeforeningen i utgangspunktet ønsket at leger skulle få enerett til å bruke diagnoseapparatet innen kvantemedisin. Dette aksepterte ikke produsenten fordi for få da ville få tilgang til utredning/behandling med dette, og dermed var den offisielle holdningen plutselig at alt med kvantemedisin var kvakksalveri. Uansett hvilken behandling det er snakk om så vil all behandling avhenge av hvor dyktig terapeuten er og om utstyr brukes riktig. Så det kan være ulik kvalitet fra terapeut til terapeut. Slik er det også innen det offentlige helsevesenet. Når det kommer til slike behandlinger som kvantemedisin så tenker jeg det er lurt å tenke at det er noe man prøver, men som man ikke nødvendigvis tror skal gi noen svar eller resultater. Det lønner seg å holde en sunn skepsis. Ikke minst fordi man bruker en del penger på det, og selv om det finnes en del forskning på det så er kunnskap om energimedisin bare såvidt i startgropen. Still spørsmål og vær kritisk, selv om du er åpen for ev. resultater. Anonymous poster hash: 10dc9...019 Hadde han kommet en time eller to senere, så hadde han dødd asså. Vet du hva? Det er det faktisk ingen som kan si. Anonymous poster hash: e2f29...7b7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Hadde han kommet en time eller to senere, så hadde han dødd asså. Vet du hva? Det er det faktisk ingen som kan si. Anonymous poster hash: e2f29...7b7 Joda, det kunne tydeligvis legene si. Og akkurat det som feilet denne mannen ville ført til døden innen svært, svært kort tid. Han hadde livstruende lave verdier, så lave at legene mente det var et under at det ikke allerede hadde skjedd. Leger kan av og til si slikt med rimelig stor sikkerhet, avhengig av diagnose, selvfølgelig. Ei jeg kjenner ble heller ikke hørt av sin fastlege, et familiemedlem satte henne i bilen og kjørte henne til sykehus flere timer unna. Da de kom inn der og fikk sjekket henne sa legene at hvis hun hadde kommet en halvtime senere på sykehuset så hadde hun med sikkerhet dødd, for det var bare såvidt de greide å redde henne. Så joda, legene kan av og til si det. Har du noe medisinsk kunnskap, og jeg hadde lagt ut diagnosene, så ville du også forstått hvorfor legene kunne si dette i disse tilfellene. Å påstå at du vet bedre enn de legene som undersøkte pasientene og reddet livene deres i siste sekund, det blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 10dc9...019
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Joda, det kunne tydeligvis legene si. Og akkurat det som feilet denne mannen ville ført til døden innen svært, svært kort tid. Han hadde livstruende lave verdier, så lave at legene mente det var et under at det ikke allerede hadde skjedd. Leger kan av og til si slikt med rimelig stor sikkerhet, avhengig av diagnose, selvfølgelig. Ei jeg kjenner ble heller ikke hørt av sin fastlege, et familiemedlem satte henne i bilen og kjørte henne til sykehus flere timer unna. Da de kom inn der og fikk sjekket henne sa legene at hvis hun hadde kommet en halvtime senere på sykehuset så hadde hun med sikkerhet dødd, for det var bare såvidt de greide å redde henne. Så joda, legene kan av og til si det. Har du noe medisinsk kunnskap, og jeg hadde lagt ut diagnosene, så ville du også forstått hvorfor legene kunne si dette i disse tilfellene. Å påstå at du vet bedre enn de legene som undersøkte pasientene og reddet livene deres i siste sekund, det blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 10dc9...019 Seriøse leger spår aldri når pasientene dør/kunne ha dødd. Anonymous poster hash: e2f29...7b7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Seriøse leger spår aldri når pasientene dør/kunne ha dødd. Anonymous poster hash: e2f29...7b7 Det er jeg enig i, men erfaringsmessig så vet de ved visse diagnoser at når pasienten kommer til et visst punkt så er det ingen vei tilbake, og at det da er snakk om rask død fordi pasienten er bikket over siste punkt for legen å redde pasienten. Det er ikke snakk om å spå, det er snakk om medisinsk kunnskap og erfaring. Anonymous poster hash: 10dc9...019
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Seriøse leger spår aldri når pasientene dør/kunne ha dødd. Anonymous poster hash: e2f29...7b7 Selvfølgelig er det tilstander der de kan se at det var lite tid om å gjøre. Har du en storvpulsåreblødning kan de for eksempel være sikkre på at du ikke ville overlevd særlig lenge uten behandling. Har du et fremmedlegeme i halsen slik at du ikke får luft dreier det seg om minutter før du dør. Anonymous poster hash: 5bf68...d62
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Seriøse leger spår aldri når pasientene dør/kunne ha dødd. Anonymous poster hash: e2f29...7b7 Jeg fikk beskjed at det var bra jeg kom nå, i morgen kunne det vært for sent, da jeg kom på sykehuset midt på natten med babyen.. så jo, de sier det i livstruende situasjoner. Anonymous poster hash: 89686...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå