Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Fikk et jobbtilbud som innebar mye reising i en periode hvor barna var små. Minste to år. Det ville endt med mye reising i utlandet, behov for barnepass stor deler av tiden og hvor far ville vært mye borte pga hans jobb er her hjemme. Takket nei fordi jeg tenkte dette ikke ville vært særlig bra for barna. Finnes det noen forskning på dette? Føler jeg må forsvare dette stadig. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Ja, jeg tror det påvirker barn veldig. Mannen til ei venninne jobber utenbys, da er han borte 1 uke av gangen. Hun merker veldig at de første dagene etter han er kommet hjem igjen, at barnet "krever" mer oppmerksomhet - For barnet har vært vant til å kun få oppmerksomhet fra mor, og ikke at mor og far snakker sammen og "overser" han (misforstå meg rett). Jeg synes ikke du må forsvare det noe særlig Anonymous poster hash: 70687...20d
Mamma til 2 søte Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Fikk et jobbtilbud som innebar mye reising i en periode hvor barna var små. Minste to år. Det ville endt med mye reising i utlandet, behov for barnepass stor deler av tiden og hvor far ville vært mye borte pga hans jobb er her hjemme. Takket nei fordi jeg tenkte dette ikke ville vært særlig bra for barna. Finnes det noen forskning på dette? Føler jeg må forsvare dette stadig. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2 Det finnes ganske solid forskning på at små barn blir stresset. Det er bare å google det 😊
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Det finnes ganske solid forskning på at små barn blir stresset. Det er bare å google det 😊Jeg har googlet altså, men dukker opp mye rart når jeg googler det, så er noe med å skille riktig info fra synsing. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Ja, jeg tror det påvirker barn veldig. Mannen til ei venninne jobber utenbys, da er han borte 1 uke av gangen. Hun merker veldig at de første dagene etter han er kommet hjem igjen, at barnet "krever" mer oppmerksomhet - For barnet har vært vant til å kun få oppmerksomhet fra mor, og ikke at mor og far snakker sammen og "overser" han (misforstå meg rett). Jeg synes ikke du må forsvare det noe særlig Anonymous poster hash: 70687...20d Takk for svar. Jeg fulgte magefølelsen og det var da riktig for meg å prioritere de hjemme. Dessverre er det mye karrierefokus i min vennegjeng, så kjenner på at enkelte ser ned på meg for å velge bort en karriere i et veldig anerkjent firma. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Takk for svar. Jeg fulgte magefølelsen og det var da riktig for meg å prioritere de hjemme. Dessverre er det mye karrierefokus i min vennegjeng, så kjenner på at enkelte ser ned på meg for å velge bort en karriere i et veldig anerkjent firma. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2 Mannen din, da? Hvis han skar ned på sin jobbing, kunne jo du trappe opp din. Hva er hans magefølelse? Anonymous poster hash: db2e7...082
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Takk for at du satt barna først ! 😃Vips går de på skolen og da kan jo jobbe mere ? 🤔🌸 Anonymous poster hash: 23bcc...a80
Mamma_til_2 Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Du gjorde rett slikt stress er ikke bra for små barn, vennene dine er ikke egentlig venner om de ikke forstår hvorfor du prioriterer familie forran jobb.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 ja, det kan de, stakkars små Anonymous poster hash: ec197...013
Mamma til 2 søte Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har googlet altså, men dukker opp mye rart når jeg googler det, så er noe med å skille riktig info fra synsing. Anonymous poster hash: 1bd38...0b2 Du gjorde rett valg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå