Gå til innhold

venn som spanderer mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en veldig grei mann gjennom ett treff via "bli kjent treff" på facebook.

Han han samboer å alt så er ikke noe mer enn venner.

Møtte han for første gang alene igår med sønnen min.

Han foreslo at vi skulle gå på kino og ut å spise etterpå så det gjorde vi.

Når vi kom til kinoen så hadde han allerede foranbestillt billetter til oss,så spør hvor mye jeg skylder han for billettene.

Han sier at han ønsket å spandere de på oss.

Det var jo veldig hyggelig å tenkte ikke mer på det.

Etterpå spiste vi ute å når meg og sønnen min var på do så hadde han betalt maten for oss også.

Spurte hvor mye maten vår kom på men han ønsket å betale for oss.

Nå syns det ble litt rart at han skal betale så mye for oss som han nesten ikke kjenner.

Etterpå kjørte han oss helt hjem noen som er en hel time omvei for han.

Prøvde flere ganger å si at vi kunne bare ta bussen hjem å at det ikke var noe problem,men han insisterte på å kjøre oss helt hjem.

Idag ønsker han å være med oss på Akvariet noe jeg syns er hyggelig,men nok en gang insisterer han på å hente oss.

Føles litt feil at han skal kjøre så langt for å hente oss når det går buss.Vi må riktig nok ta to busser med det er vi vant til.

Hadde dere blitt spandert på og kjørt hjem uten å føle at det hadde blitt feil?

Hadde dere nektet å ta imot og tatt bussen når dere møter han?

Er så usikker på hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 72d15...523

Anonymous poster hash: c55d5...56f

Skrevet

Høres veldig rart ut og nå vet han vor dere bor.

Anonymous poster hash: b318a...4bc
Skrevet

denne mannen er bare ute etter en ting, sex med deg.

Han betaler alt, etterhvert forventer han noe tilbake.

Det er ikke normalt for en mann med samboer å starte et vennskap med en enslig kvinne...

Spør han om ikke han kan ta med samboeren neste gang, så dere kan bli bedre kjent?

Skrevet

Lillesøsteren min har kjent han lengre enn meg så stoler på han.

Men bare syns blir litt rart når han betaler så mye for oss å kjører lang omvei for å kjøre oss hjem når det egentlig når buss.

Skrevet

Han vet at jeg har sønnen min hele tiden så hadde blitt ganske vanskelig med sex :P

Har kanskje mer inntrykk av at han på en måte prøver å kjøpe seg venner med å betale og kjøre.

Skrevet

Han vet at jeg har sønnen min hele tiden så hadde blitt ganske vanskelig med sex :P

Har kanskje mer inntrykk av at han på en måte prøver å kjøpe seg venner med å betale og kjøre.

Som sagt, spør han om ikke samboeren kan bli med neste gang...

Skrevet

Naiv. Naiv. Naiv.

Anonymous poster hash: 6eb54...3ec

Skrevet

Forstår ikke helt greia.. denne mannen har samboer og møter deg og sønnen din for hyggelige aktiviteter.. ? Som det viser seg at han betaler? Dette hørtes litt rart ut.

Sånn generelt tenker jeg at det forplikter å ta imot gaver, iallefall når det er fremmede som betaler dem. Det er nokså sannsynlig at denne mannen har en agenda. Vær forsiktig.

Anonymous poster hash: dcc08...bae

Skrevet

Om han prøver å kjøpe seg en venn eller få sex..er ikke aå relevant. Patetisk begge deler.

Ville unnlatt å møte han alene! Dette lukter desperasjon...på den ene eller andre måten

Anonymous poster hash: e0eb6...12b

Skrevet

Her er det noe som skurrer,veldig! Vet samboeren om dette? Hadde du likt det om din samboer hadde dratt byen rundt med ei ny venninne og barnet hendes?

Anonymous poster hash: 26c9b...729

Skrevet

Hørte med søsteren min å hun sier at han er veldig snill og grei men han er litt rar fyr.

Hun sier at han kan bli litt intens på meldinger å sende til nange meldinger.

Hun sa ifra at hun syns det ble litt mye å da skjerpet han seg.

Hun hadde aldri opplevd at han prøver seg på henne,å hun er penere enn meg :P

Skrevet

Vi har nylig flyttet så kjenner egentlig ingen her så derfor det var så kjekt å endelig finne på noe med ett annet voksent menneske.

Skrevet

Den mannen hadde jeg holdt meg langt unna med mindre samboeren også ble med. Alle varselklokker ringer veldig høyt.

Dette er ikke normal oppførsel og høres ut som en mann som etterhvert kommer til å spise deg med hud og hår.

Anonymous poster hash: d5935...822

Skrevet

Ehh hadde sex med kjæresten i går mens tre barn sov.

Anonymous poster hash: 4a774...641

Skrevet

Du må jo være verdens mest naive menneske, HI!! Og attpåtil har du involvert barnet ditt i det? 

Anonymous poster hash: 280c4...6a5
Skrevet

HI

Vet samboeren hans om deg? Han driver jo med utroskap! Finn deg en som er singel

Anonymous poster hash: c3c9f...b8e

Skrevet

Du kjenner han ikke men har allerede introdusert sønnen din for han?

Ja man kan ha venner, men man burde kjenne de før man lar de bli kjent med barna sine.

Å ja, var alenemor i mange år selv så vet at det ikke er lett å treffe noen.

Anonymous poster hash: 18cc7...455

Skrevet

For et merkelig opplegg.

Rart du har blandet inn sønnen din i dette.

Hva enn du gjør, send ikke sønnen din alene med denne mannen.

Anonymous poster hash: bc524...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...