Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi i gang, MEN når kommer EL og mensen???

Etter 4 år med hormonspiral har mensen vært historie. Men nå er den fjernet. Blødde i 7 dager etter den ble fjernet men var nok ikke mensen den nei. Så nå blir det spennende når mensen kommer, eller om den kommer i det hele tatt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sikkert bare vente.

Jeg fikk EL smerter, så jeg testet meg med EL strimmeltester som var positive. Venter på mens nå, eller ikke 😃

Skrevet

Har aldri hatt EL smerter før, var telling etter mensen som funket sist, men da var mensen vært regelmessig siden dag 1. Blir som å vare ung igjen og skal ha mensen før første gang 😂

Skrevet

El kommer alltid 14 dager før neste mens :) så har du 28 dagers syklus så er den på dag 14 ca :) hvis du temper basaltemp hver morgen før du står opp kan du se når el har vært :) da stiger tempen og holder seg høyere frem til menstruasjon.

Skrevet

Å ta tempen hver morgen, det har jeg ikke mulighet til, nok som skjer om morgenen 😊 nei, blir nok bare å vente å se. Om jeg har 28 dager syklus det får tiden vise 😂

Skrevet

Hehe. Har selv tvillinger som skal ordnes også videre om morgenen. Men får til å tempe :) tempe vaginalt tar bare 4 sekunder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...