Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Alt man skal lure på... Saken er at vi pusser opp to bad, og tidligere manglet det nøkkel til det badet vi hadde. På grunn av unger som kan finne på å kile fast nøkkel eller at nøkkel kan bli borte, ba jeg dem installere beslag (bilde). Da ble firmaet skikkelig overrasket, for det var visst ikke normalt 😜 Pussig i en by og omegn med nesten 70.000 innbyggere? Vil i såfall mene beslag er undervurdert 😂 Så hva er vanlig? Anonymous poster hash: 33d9e...c03
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Alt man skal lure på... Saken er at vi pusser opp to bad, og tidligere manglet det nøkkel til det badet vi hadde. På grunn av unger som kan finne på å kile fast nøkkel eller at nøkkel kan bli borte, ba jeg dem installere beslag (bilde). Da ble firmaet skikkelig overrasket, for det var visst ikke normalt 😜 Pussig i en by og omegn med nesten 70.000 innbyggere? Vil i såfall mene beslag er undervurdert 😂 Så hva er vanlig? Anonymous poster hash: 33d9e...c03 Vi har beslag. Anonymous poster hash: f0780...5e8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Vi har sikkerhetslås (-beslag). Overraskende uvanlig, men genialt! Anonymous poster hash: 1c93d...822
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå har vi ingenting. Men vi har do uten rømningsveier, så vi skal ha beslag når vi får oss ny dør. Jeg er vokst opp med beslag på badet uten vindu, men vanlig nøkkel på badet med vindu som barna kan komme seg ut av selv. Trodde det var vanlig jeg. Anonymous poster hash: a4b07...fcb
soleia Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Vi har og slik vrilås på toaletta, og synes det er genialt. Greit at det går an å låse opp frå utsida med eit skrujern (eller legoklosse )
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Vi har beslag. Genialt med småbarn i hus 😀 Anonymous poster hash: 01bf3...b94
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Nøkkel Da barna var små hang den på en krok på toppen av døra så de ikke fikk tak i den men voksne kunne låse, nå som barna er større står den i låsen hele tiden Anonymous poster hash: a1754...9c6
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Var det jeg tenkte, at det ikke er så unormalt med beslag, men begynte å lure når et stort byggfirma stusset sånn... Hi Anonymous poster hash: 33d9e...c03
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 Det er nok mer det at det ikke følger med døren, altså ekstrautstyr om du vil. De aller fleste som får noen til å gjøre noe for seg tenker ikke selv. De bare godtar det entrepenøren kommer med 😊 derfor er det nok mange som har beslag, men de kjøper det etter at døren er montert og jobben er over, fordi det er først da de kommer på at det kunne vært lurt 😉 Anonymous poster hash: 4c853...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå