Gå til innhold

Er det mulig å finne en "billig" sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å finne en "billig" sydentur i sesong? (Juli)

Vi er fire i familien. (2 voksne. 2 barn på 1 og 4 år).

Har så utrolig lyst til å være garantert litt sol og varme i sommer. Vi har råd, men får ikke mannen med på at det er greit å bruke så vanvittig mye på ferie. Og det er jeg forsovit enig i.

Har sett på hotell og fly hver for seg, pakkereiser, feriehus...

Er det noen som har noen gode tips eller triks for å finne en fin og barnevennelig tur til under 15.000?

:D 

Anonymous poster hash: 8e49e...dbd
Skrevet

Du må jo egentlig bare sette deg ned og Google. Prøv restplass.no for eksempel.

Hjelper ikke at vi tipser deg om et tilbud, så vips er det borte 😉

Anonymous poster hash: 91eeb...4c9

Skrevet

Hvis du skal reise i fellesferien, så tror jeg du skal ha flaks hvis du finner en reise for fire til under 15000,- altså.....<br /><br />

Anonymous poster hash: 328fa...0db

Skrevet

Du må jo egentlig bare sette deg ned og Google. Prøv restplass.no for eksempel.

Hjelper ikke at vi tipser deg om et tilbud, så vips er det borte

Anonymous poster hash: 91eeb...4c9

Ja, jeg googler for harde livet. Tenkte mer på om noen vet om billige feriehus eller andre "triks" for å gjøre det litt billigere.

Har vurdert å invitere med venner og familie om det da kan bli rimeligere med feriehus f.eks..

Anonymous poster hash: 32a15...2ae

Skrevet

Har du mulighet til å reise rett før eller etter skoleferien er det penger å spare. Det hjelper også veldig på prisen å unngå store hoteller, men heller se på rom og leiligheter lokalt/privat i området og bestille direkte.

Anonymous poster hash: 97596...74a

Skrevet

Har du mulighet til å reise rett før eller etter skoleferien er det penger å spare. Det hjelper også veldig på prisen å unngå store hoteller, men heller se på rom og leiligheter lokalt/privat i området og bestille direkte.

Anonymous poster hash: 97596...74a

Takk for svar! Har desverre ikke mulighet uten om skoleferien, da mannen har ferie i juli. Men takk for de andre tipsene, det skal sjekkes ut!

Hi

Skrevet

Da har jeg googlet,lest og sett. Det er faktisk fullt mulig å få 2 (!!) uker for oss fire i b.annet Hellas for rett under 20 000.

Går riktig nok litt ned på standard på hotellet og ingen måltider inkludert. Men det er jo ikke dumt :) :)

Hi

Skrevet

Da har jeg googlet,lest og sett. Det er faktisk fullt mulig å få 2 (!!) uker for oss fire i b.annet Hellas for rett under 20 000.Går riktig nok litt ned på standard på hotellet og ingen måltider inkludert. Men det er jo ikke dumt :) :) Hi Anonymous poster hash: 32a15...2ae

Det er slett ikke dumt nei! Gå på torget og kjøp frukt og innom den lokale bakeren og kjøp noe godt til frokost, det er både godt og koselig. Litt ned på standard på rom/leilighet betyr ingenting for oss så lenge det er rent og ordentlig. Vi skal jo kose oss ute hele dagen og bare bruke rommet til å sove i uansett. Har så mange koselige minner og bare gode erfaringer med å leie rom/leilighet selv, uten reisearrangør som også skal ha betalt (gjort det i Hellas, Croatia og Bosnia).

Skrevet

Det er slett ikke dumt nei! Gå på torget og kjøp frukt og innom den lokale bakeren og kjøp noe godt til frokost, det er både godt og koselig. Litt ned på standard på rom/leilighet betyr ingenting for oss så lenge det er rent og ordentlig. Vi skal jo kose oss ute hele dagen og bare bruke rommet til å sove i uansett. Har så mange koselige minner og bare gode erfaringer med å leie rom/leilighet selv, uten reisearrangør som også skal ha betalt (gjort det i Hellas, Croatia og Bosnia).

Helt sånn jeg ser det for meg også! Vil mye heller traske en morgentur til den lokale butikken og kjøpe frokost enn å sitte i en overfylt spisesal.

Har du noen tips til hvor jeg kan finne leiligheter på de stredene du har vært?

HI

Skrevet

Hva med Bulgaria ?

Anonymous poster hash: 0327a...048

Skrevet

Hvis du finner billige flybilletter, og så sjekker hoteller og Airbnb i områdene du kan reise til for en billig penge, så kan du komme greit ut av det.

Hvis det ikke er spesielle steder dere ønsker å dra til, dette styres jo av priser😊

Anonymous poster hash: c230b...109

Skrevet

I fjor leide vi en leilighet i spania (7000) via finn (privat) og kjøpte togbilletter (interrail). Vi hadde flere stopp til Spania (med overnattinger), men dersom vi hadde reist direkte hadde vi ikke brukt mer enn 10.000.

Anonymous poster hash: ed6b8...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...