Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja jeg har ei jente fra før  :Hehe: Starten av 2018 høres veldig bra ut og riktig ut mtp at vi venter til jeg har blitt ansatt i fast jobb :) 

Tusen takk for svar!!  :Hehe: Ser du om det går bra i den graviditeten ? :hjerte:  Evnt om det går fint natulig, eller om vi må ha hjelp neste gang? Klarer du å se noe kjønn ? 

jeg ser en liten gutt <3 og i tilegg så vil graviditeten gå veldig bra <3 litt småkvalm men ikke større komplikasjoner <3 masse lykke til og tusen takk for tilbake melding <3

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
På 16.2.2017 den 20.14, Mormine skrev:

hei hei fjellblom

jeg får opp at svangerskapet går bra og at det blir en liten gutt :)

jobbfronten ble jeg litt små forvirret, har du en jobb nå som du ikke har jobbet lenge nokk for å få permisjon? jeg får ikke opp noe permisjon. er du tilkallings vikar eller noe i den duren?

Hei!

Da har vi vært på oul og jordmor mente ganske så bestemt at det lå ei lita jente i magen♡

Annonse

På 16.2.2017 den 20.58, Mormine skrev:

Da sier jeg takk for meg og håper noen av dere følte det traff <3 jeg takker veldig for tilbakemeldinger på godt og vondt <3 ha en god kveld videre dere <3

Du spådde pos test april på meg👍 Testet positivt 12 april. Etter å ha prøvd nesten 11 mnd.

På 16.2.2017 den 20.58, Mormine skrev:

Da sier jeg takk for meg og håper noen av dere følte det traff <3 jeg takker veldig for tilbakemeldinger på godt og vondt <3 ha en god kveld videre dere <3

Hei! Vil du se på meg også?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...