Gå til innhold

Hele ansiktet mitt er dekker av hvitt dun :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vises så utrolig godt. De er så lange og alt av lys får de jo til å skinne.. Å nappe tar for lang tid siden det er så mye. Klarte ikke å ta det helt med epilator. Har prøvd å barbere men da kommer det jo så fort tilbake. Er så flau over dette :( Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 883c1...27e

Fortsetter under...

Skrevet

Nyt at du ser ut som en søt kattepus :) 
Men om du vil bli kvitt det, er voksing et tips fra meg... jeg har og, men bare lar det være der. Har dun på rumpa og! 

Og på magen.. Trøster meg med at jeg fryser mindre enn andre :P

Anonymous poster hash: 15f96...1e8
Skrevet

Samme her, masse masse og de står rett ut! :) haha jeg vokser, men synes ikke det kommer noe mindre gang for gang av den Grunn... tar gjerne i mot forslag å tips jeg også

Anonymous poster hash: 1bf44...86a

Skrevet

Samme her, masse masse og de står rett ut! :) haha jeg vokser, men synes ikke det kommer noe mindre gang for gang av den Grunn... tar gjerne i mot forslag å tips jeg også

Når dun er lyst, tar ikke laser det, så voksing er nok eneste måte. Ev. en hårfjerningskrem for ansikt (vet ikke om det finnes), men det er jo sterke saker så fort gjort å få sår..

Skrevet

Arabiske damer fjerner ansiktshår med tråd,det hjelper!

Anonymous poster hash: b6ef6...db1

Skrevet

Jeg har det samme, har kommet de siste årene. Føler jeg får hår overalt, jo eldre jeg blir.

Anonymous poster hash: 30736...623

Annonse

Skrevet

Har det oppstått i de senere årene?

Anonymous poster hash: 86678...a61
Skrevet

Når dun er lyst, tar ikke laser det, så voksing er nok eneste måte. Ev. en hårfjerningskrem for ansikt (vet ikke om det finnes), men det er jo sterke saker så fort gjort å få sår..

Prøvd hårfjerningskrem men fikk sår og veldig ru hud, så kjentes ut som jeg hadde skjegg i lang tid... med voks blir hvertfall hårene helt myke :)

Skrevet

Jeg har det samme, har kommet de siste årene. Føler jeg får hår overalt, jo eldre jeg blir.

Anonymous poster hash: 30736...623

Jeg også! Har fått hvit dun i ansiktet og bikinilinjen strekker seg godt ut på sidene. Har faktisk fjernet noen kjønnshår nesten nede ved knærne også.

Anonymous poster hash: 8a8de...853

Skrevet

Jeg raker det bort med en øyenbrynshøvel.

Anonymous poster hash: ba14d...e53

Skrevet

Jeg raker det bort med en øyenbrynshøvel.

Anonymous poster hash: ba14d...e53

Jeg også. Funker fint

Anonymous poster hash: 814c6...bd0

Skrevet

Har du prøvd sånn ansiktsmaske som drar ut hudormer? Sykt vondt, men hårene forsvinner de og 😛

Anonymous poster hash: 0f552...0c6

Skrevet

Jeg også. Funker fint

Anonymous poster hash: 814c6...bd0

Kommer det ikke mer og stivere tilbake slik som på leggene nårman barberer?

Annonse

Skrevet

Omtrent som en epilator. Det er piler som viser retningen man skal snurre håndtakene, Og den tar alt av småbåt! Helt super!

Det er forresten bare tull at barbering etc. gjør at man får mer og kraftigere hår av det. Det bare virker slik fordi at hårtuppene er kuttet tvert over når de vokser ut igjen og derfor virker kraftigere.

Anonymous poster hash: 5b821...246

Skrevet

Ha Ha! Ikke "småbåt", men "småhår" 😄

Anonymous poster hash: 5b821...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...