Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har bestilt time til konsultasjon,og er spent på hva de sier? Vil gjerne løfte munnvikene litt. Noen her med erfaring? Anonymous poster hash: d0b9f...99a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Prøv heller frownies for munn. Det er rynkeplaster som glatter ut huden over natten, et naturlig alternativ til botox. Ville ikke tatt botox selv da det er gift. Du kan også bruke frownies for å få botoxen til å holde ekstra lenge, det gjør en venninne av meg. Jeg bruker frownies selv og er veldig fornøyd med å slippe unna botox som for meg er siste alternativ. Jeg hadde veldig markert sinnarynke så jeg er veldig glad for at frownies hjalp meg å bli kvitt den. Men uansett botox det virker det så lykke til Anonymous poster hash: 01826...f51
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Prøv heller frownies for munn. Det er rynkeplaster som glatter ut huden over natten, et naturlig alternativ til botox. Ville ikke tatt botox selv da det er gift. Du kan også bruke frownies for å få botoxen til å holde ekstra lenge, det gjør en venninne av meg. Jeg bruker frownies selv og er veldig fornøyd med å slippe unna botox som for meg er siste alternativ. Jeg hadde veldig markert sinnarynke så jeg er veldig glad for at frownies hjalp meg å bli kvitt den. Men uansett botox det virker det så lykke til Anonymous poster hash: 01826...f51 Hvor kjøper man frownies? Hva koster det? Anonymous poster hash: 86d8f...6d2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Ikke botox men filler for å få vekk marionett munnvikene.. Anonymous poster hash: e8494...fcb
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Hva er frownies? Anonymous poster hash: 116ca...5a8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Ikke botox men filler for å få vekk marionett munnvikene.. Anonymous poster hash: e8494...fcb Ok 😊 Får høre hva de anbefaler. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: d0b9f...99a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Prøv heller frownies for munn. Det er rynkeplaster som glatter ut huden over natten, et naturlig alternativ til botox. Ville ikke tatt botox selv da det er gift. Du kan også bruke frownies for å få botoxen til å holde ekstra lenge, det gjør en venninne av meg. Jeg bruker frownies selv og er veldig fornøyd med å slippe unna botox som for meg er siste alternativ. Jeg hadde veldig markert sinnarynke så jeg er veldig glad for at frownies hjalp meg å bli kvitt den. Men uansett botox det virker det så lykke til Anonymous poster hash: 01826...f51 Takk for tips 😊 Anonymous poster hash: d0b9f...99a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Hvor kjøper man frownies? Hva koster det? Anonymous poster hash: 86d8f...6d2 Her har du de som er til mellom øyenbrynene (sinnarynken) det er de jeg bruker En pakke av disse holder for meg i 3-4 mnd, så det er ikke dyrt i bruk iallefall. Jeg begynte med dem fordi det var siste utvei før botox. Dermarulle var ikke effektivt på sinnarynken. Frownies var veldig effektivt for meg iallefall, jeg bruker også rulle på området for å stimulere kollagen. Her er de for munn (marionett) og rynker ved siden av øynene. Regner med at du får kjøpt de på diverse parfymerier som kicks eller vita også, du kan jo ringe dem for å høre om de har de inne. Anonymous poster hash: 01826...f51
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 Her har du de som er til mellom øyenbrynene (sinnarynken) det er de jeg bruker En pakke av disse holder for meg i 3-4 mnd, så det er ikke dyrt i bruk iallefall. Jeg begynte med dem fordi det var siste utvei før botox. Dermarulle var ikke effektivt på sinnarynken. Frownies var veldig effektivt for meg iallefall, jeg bruker også rulle på området for å stimulere kollagen. Her er de for munn (marionett) og rynker ved siden av øynene. Regner med at du får kjøpt de på diverse parfymerier som kicks eller vita også, du kan jo ringe dem for å høre om de har de inne. Anonymous poster hash: 01826...f51 Jeg har en litt dyp rynke under det ene øyenbrynet, tror du det funker der? Anonymous poster hash: 00421...aab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #10 Skrevet 16. februar 2017 Jeg har en litt dyp rynke under det ene øyenbrynet, tror du det funker der? Anonymous poster hash: 00421...aab Vet ikke, men det går ann å prøve. Du må ikke legge dem på øyenbrynene, da det ikke vil være så lett å ta den av der det er hår. Jeg bruker også rulle, kenskje det er et bedre alternativ om du ikke kan bruke frownies der. Om du mener over øyenbrynet så er de også egnet til hele panneområdet og vil glatte ut rynker i hele pannen. Har brukt dem også på andre områder i pannen, og ser effekten raskt der. Anonymous poster hash: 01826...f51
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 Her har du de som er til mellom øyenbrynene (sinnarynken) det er de jeg bruker En pakke av disse holder for meg i 3-4 mnd, så det er ikke dyrt i bruk iallefall. Jeg begynte med dem fordi det var siste utvei før botox. Dermarulle var ikke effektivt på sinnarynken. Frownies var veldig effektivt for meg iallefall, jeg bruker også rulle på området for å stimulere kollagen. Her er de for munn (marionett) og rynker ved siden av øynene. Regner med at du får kjøpt de på diverse parfymerier som kicks eller vita også, du kan jo ringe dem for å høre om de har de inne. Anonymous poster hash: 01826...f51 Nå må jeg spørre deg om noe helt annet? Hvordan får du lagt inn sånne linker Anonymous poster hash: 86d8f...6d2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Nå må jeg spørre deg om noe helt annet? Hvordan får du lagt inn sånne linker Anonymous poster hash: 86d8f...6d2 Oppe i "menyen" når du skriver et innlegg så ser du mange slike små symboler. På en linje så ser du skriftstørrelse, skriftstype og så smilefjes osv. På andre linjen der starter det med starter det med en B (som er fet skrift), nr 9 der er det du bruker for å linke. For å linke så markerer du ordet du vil linke til og trykker på linktegnet. Så kommer det opp et vindu du kan legge linken inn i Anonymous poster hash: 01826...f51
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #13 Skrevet 16. februar 2017 På andre linjen der starter det med starter det med en B, skulle det stå...... det gikk vist vekk Anonymous poster hash: 01826...f51
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #14 Skrevet 16. februar 2017 Jeg gikk ned i vekt, og jeg fikk plutselig to loddrette linjer ved munnen, på begge sider. Anbefaler du denne til meg? Anonymous poster hash: 4752a...2a7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 Har bestilt time til konsultasjon,og er spent på hva de sier? Vil gjerne løfte munnvikene litt. Noen her med erfaring? Anonymous poster hash: d0b9f...99a tok filler for å heise opp de sure munnvikene mine. det ble helt utrolig bra. særlig siden høyre munnviken også var et krater. sjekk her; http://frokendings.no/2017/02/alt-du-ikke-visste-om-leppebehandlinger/ Anonymous poster hash: a1623...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå