Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Og evt hvor lenge kan den ligge i fryseren? Anonymous poster hash: f51ec...d96
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Ja, jeg pleier å gjøre det. Noen ganger kan konsistensen bli litt rar etter tining, og hvis det er gelelokk på toppen, vil det se rart ut når du tar den opp igjen. Jeg pleier derfor kun å servere opptint ostekake når vi har besøk av nærmeste familie, og ikke ved mer høytidelige anledninger. Men den smaker alltid godt synes jeg:-) Så lenge man ikke bryr seg om utseende! Jeg har hatt den liggende noen måneder i fryseren i alle fall. Anonymous poster hash: 81fb0...6ff
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Ja, jeg pleier å gjøre det. Noen ganger kan konsistensen bli litt rar etter tining, og hvis det er gelelokk på toppen, vil det se rart ut når du tar den opp igjen. Jeg pleier derfor kun å servere opptint ostekake når vi har besøk av nærmeste familie, og ikke ved mer høytidelige anledninger. Men den smaker alltid godt synes jeg:-) Så lenge man ikke bryr seg om utseende! Jeg har hatt den liggende noen måneder i fryseren i alle fall. Anonymous poster hash: 81fb0...6ff Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: f51ec...d96
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Man kan vel fryse det meste, bare man bruker lav nok temperatur så. Anonymous poster hash: 40e5c...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå