Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Jeg ønsker meg en profil på en nettdatingside. Eller på en app. Men jeg ønsker ikke å knytte den til Facebook-kontoen min. Hvilke apper/siter kan man bruke uten FB? Og hva føler dere omkring personvern hos de appene/sidene dere bruker? Anonymous poster hash: 281ba...9e8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Dytt Anonymous poster hash: 281ba...9e8
Love my kidz Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Jeg registrerte meg på sukker.no rett før helgen. Man kunne velge om man reg via facebook eller annet. Valgte annet. Elsker oppmerksomheten, får mange meldinger og har allerede vært på date 😃
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Jeg registrerte meg på sukker.no rett før helgen. Man kunne velge om man reg via facebook eller annet. Valgte annet. Elsker oppmerksomheten, får mange meldinger og har allerede vært på date 😃 Opplever du sukker som et seriøst sted? Jeg er 43 år og gidder ikke bla meg gjennom masse umodne guttevalper som bare vil dyppe snoppen... Anonymous poster hash: 281ba...9e8
februarprins2013 Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 skjønner ikke en dritt av tinder egentlig
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Opplever du sukker som et seriøst sted? Jeg er 43 år og gidder ikke bla meg gjennom masse umodne guttevalper som bare vil dyppe snoppen... Anonymous poster hash: 281ba...9e8 Da burde du holde deg laaaaangt unna Tinder i hvert fall!!! Det sees vel mer eller mindre på som en sex-app. Anonymous poster hash: b600b...bcd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Da burde du holde deg laaaaangt unna Tinder i hvert fall!!! Det sees vel mer eller mindre på som en sex-app. Anonymous poster hash: b600b...bcd Hvilke er litt mer seriøse da? Anonymous poster hash: 281ba...9e8
Love my kidz Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Opplever du sukker som et seriøst sted? Jeg er 43 år og gidder ikke bla meg gjennom masse umodne guttevalper som bare vil dyppe snoppen... Anonymous poster hash: 281ba...9e8 Nåja, de fleste er nok kanskje ut etter kun sex, men så er det også noen som er mer seriøse, der som på andre sider. Jeg har flørtechatet, møtt en for sex, og nå har jeg en som jeg skjønner er mer seriøs som jeg skal møte denne uken. Han er ikke som de andre som på død og liv skal friste med penisbilde. Denne karen snakker om seg selv og livet og er veldig interessert i å høre alt om meg. Vi chater, ringes, videochat og blir altså godt kjent. Jeg håper vi også finner tonen på daten vår. Så... Seriøsiteten er selvsagt individuelt 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå