Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Utredes nå. Jeg har mange symptomer, treg mage, uregelmessig mens, deprimert, tørt hår og utslitt. I tillegg har jeg en uvelhet i kroppen, og ofte brekker jeg meg helt uprovosert slik at jeg kaster opp. Er ikke kvalm, er mer som når man brekker seg av å stikke fingeren for langt ned i halsen. Når jeg brekker meg så kjennes det ut som jeg har en klump langt ned i halsen som er litt ruglete i overflaten når jeg kjenner den klumpen så brekker jeg men enda mer. Legen min visste ikke om det var hoven skjoldbruskkjertel jeg kjente. Det er ikke et kjent symptom etter hva jeg har lest. Noen som har lavt stoffskifte og vil dele erfaring? Anonymous poster hash: 23d23...fe9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Jeg synes selv jeg ikke hadde noen symptomer, men legen fant det ut på blodprøver under graviditet Anonymous poster hash: b347d...3fa
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Dytter. Anonymous poster hash: 23d23...fe9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Fryser - hele tiden. Legger på meg, lat og trøtt og smådeprimert. Dårlig hår og negler. Dette er sikre tegn hos meg på at nå er stoffskiftet for lavt. ( selv om legen kanskje sier at det er innenfor normalområdet...) Anonymous poster hash: 3c712...25a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 konstant sliten, for en som var full av energi tidligere så var dette veldig uvant. Frøs, selv med 22 grader inne, under en dyna. Frøs på innsiden, vanskelig å forklare. La på meg mye på kort tid uten endring i kostholdet. Eneste symptomene mine, tok blodprøver som var helt på grensen men legen gikk med på å la meg prøve medisiner. Etter noen uker kom energien tilbake, fryser kun nå på samme måte når verdiene ikke er optimale. blodprøvene svinger endel enda da vi har ikke funnet rett dose. Vekten stoppet opp, går ikke ned men går ikke opp heller. Anonymous poster hash: b9bbd...4e0
pitrijorg Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Tom for energi, lei meg. Vanskelig å gå ned i vekt, tørt hår, hud og negler, slarver en del når jeg prater, fryser innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå