Gå til innhold

Noen som har opplevd...

Anbefalte innlegg

Først og fremst kom mensen 2 dager for tidlig, har vanligvis en syklus på 28 dager og mensen kom på dag 26. Det som er underlig er at jeg fikk sykt vonde pupper dpo 8! Pleier vanligvis å være ømme, men nå har de vært så ufattelig vonde at bh har vært ekstremt vondt å ha på. Hatt strekk, stikk og uvanlig mye murringer der nede. Når jeg har ømme pupper pleier det å bli borte så fort mensen dukker opp, men denne gangen ikke. Begynte å blø normalt i dag tidlig, for at det gikk over utover dagen og nå blør jeg ingenting kun rosa utflod og puppene mine er fremdeles vonde. 

Er det bare syklusen som har krøllet seg eller har noen opplevd at mensen har spilt deg et puss og at du var gravid likevel? 

Pleier også å få skikkelig mensensmerter når mensen kommer, men i dag varte det bare i 10 minutter før det gikk over.

Ble bare veldig usikker. Og ja, skal selvsagt teste meg hvis jeg ikke blør i morgen.

Har så vidt hatt et par dråper i bindet mitt siden i dag tidlig. Det er ikke normalt, normalt foss blør jeg de 2 første dagene. 

Anonymous poster hash: 03d13...1bd
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144310981-noen-som-har-opplevd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...