lyccke Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 La oss fortelle noe fint om barna våre Ta med alder og kjønn Min datter på 5 år begynner på skolen i år, og er kjempe ivrig på å lære. Etter barnehagen ber hun oss om å lære henne matte og hvordan man skiver ditt og datt. Kjempe morsomt at hun gleder seg sånn, og er så opptatt av å lære! Også er hun virkelig helt fantastisk flink til å gi komplimenter. Hun forteller at hun elsker meg, og at jeg pen og verdens beste mamma mange ganger om dagen. På morsdager og bursdagene mine kommer hun med kort fullt av hjerter, gratulerer meg, og spør om jeg ønsker meg noe Har også fått høre i barnehagen at hun inkluderer alle, og ikke vil at noen skal føle seg alene.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Begge mine barn er kreative - på hver sin måte. Hun ene holder seg innenfor rammene og nr 2 eier ikke rammer 😊 De er gode, hjelpsomme og helt fantastiske på hver sin måte. Nr 2 er godt likt av alle i bhg, kan leke med både gutter og jenter like godt, veldig aktiv og sterk.(mistet taket i klatreveggen og holdt seg fast med 1 hånd for.eks). Hun er 3. Nr 1 er mer innadvendt, men når hun slipper en inn i hjertet har hun bare godt å komme med. Hun er god og snill mot alle. Veldig lærevillig, kan skrive noen ord og ønsker å lære mer. Hun ble akkurat 5 og begynner ikke på skolen før neste høst. De virker like, men er SÅ forskjellige. Digger de 😄 (alt er ikke like rosenrødt alltid, men i dag er det det) Anonymous poster hash: f9f05...5e6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 For nr.1 er det hennes evne til å utfordre seg selv og gjøre ting hun er redd for. For nr.2 er det hennes evne til å få kontakt med alle mennesker. Anonymous poster hash: cb232...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå