Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Jeg er gift, lykkelig osv... men jeg vet ikke om jeg elsker den personen jeg er gift med? Eller barna mine.. Hva betyr å elske? Jeg tenker selv om mannen min hadde død så har jeg på en eller annen måte klart å leve livet mitt videre.. samme gjelder med barna. Når jeg leser om å elske står det jo at du ikke klarer å leve utenom den/dem personen... men jeg vet at jeg hadde klart det på enn eller annen måte.. er jeg helt dust nå som ikke forstår hva det å elske noen betyr? Anonymous poster hash: 51fa4...03c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 At man ikke klarer å leve uten noen er en metafor. Det er ikke bokstavelig ment. Jeg elsker mannen. Vi har vært sammen i 18 år. Hvis han dør kommer jeg til å ønske meg en ny mann. At jeg elsker han betyr at jeg respekterer han, har omsorg for han, beundrer han og tenner på han. Anonymous poster hash: 93a82...383
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Følger Anonymous poster hash: 287d8...06e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Jeg tenker at å elske noen er bare noe man føler og vet. Jeg hadde flere kjærester før jeg traff mannen min, men det er ingen av de jeg har kunne sagt at jeg elsker, selv om jeg var glad i dem. En samboer jeg hadde fortalte jeg dette til, da jeg ikke så noe poeng i å være med fyren når jeg ikke hadde noen følelser for han. Han beroliget meg med at det kom etterhvert. Det kom aldri, så etter 6 mnd, så slo jeg opp. Mannen min, kjente jeg at det var noe mer helt fra starten, en kriblende følelse som ikke kan beskrives, men jeg gikk å kjente på disse følelsene lenge før jeg forstod at det var det som var å elske noen når det var gjensidig. Ungene har jeg kunne sagt at jeg elsker dem fra dag 1 heldigvis. Kjente denne kriblende forelskelsen som er så deilig med dem også Anonymous poster hash: 40085...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå