Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #26 Skrevet 11. februar 2017 Potetskreller Boksåpner Løkkutter Slikkepott Anonymous poster hash: c7b8d...bf2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #27 Skrevet 11. februar 2017 http://www.tupperware.no/produkter/6550/FusionMasterRivjern Her i huset har denne blitt det mest brukte. Vi river og rasper, både til middag, kaker og lager shave ice. Vi kutter frukt i staver med en annen del til de. Minste ungen er hu som bruker den nesten dagelig til frukt og grønt. Hu og kaninen kutter opp og koser seg, har hun venner innom så kutter hun ett stort fat. Ikke angret ett minutt på at jeg kjøpte en duppedings jeg syns var altfor dyr. Ikke skulle jeg ha noen tuppewarer i hus heller, det har gått dårlig. Kjøpt ett bakesett som jeg blir mer og mer glad i. Den største bollen er 14l, så den er enorm. Den er for bollebaking til dugnader, før har jeg måtte ha flere boller. Min mor var ekstremt glad jeg hadde kjøpt den og hun har leid den hver sommer. Den er vist perfekt til saftlaging. En saft som skal kokos opp hver dag i fem dager, så i mellomtiden skal den ligge i en bolle med lokk. Det er mange i settet, men de tar ikke så stor plass i skapet siden alle går i hverandre. Drikkeflaskene har ungene blitt veldig glade i. Vi fikk noen og har fått beskjed om å kjøpe flere for de vil bytte ut de vi har. Anonymous poster hash: 3e6d4...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå