Gå til innhold

Erfaringer med testosteron tilskudd for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga kjedelige omstendigheter(veldig tidlig overgangsalder...) er jeg i gang med full pakke hormontilskudd. Greit nok med de kvinnelige hormonene som kroppen min trenger. Men gynekologen min har også gitt meg testosterontilskudd. Skal ta en kjempeliten mengde hver dag for å få mer sexlyst og energi.

Er det noen med erfaringer rundt dette?

Jeg er SÅ redd for å få mørkere stemme og hår på kroppen. Elsker jo å være feminin. Men jeg ønsker samtidig å ha lyst på sex og ha mer energi. Så hva gjør jeg??

Tar du hver dag eller bare noen få ganger i uken? Hva er din erfaring rundt dette?

Tusen takk hvis noen har respons som kan hjelpe meg!

Anonymous poster hash: d1bf1...310

Fortsetter under...

Skrevet

Pga kjedelige omstendigheter(veldig tidlig overgangsalder...) er jeg i gang med full pakke hormontilskudd. Greit nok med de kvinnelige hormonene som kroppen min trenger. Men gynekologen min har også gitt meg testosterontilskudd. Skal ta en kjempeliten mengde hver dag for å få mer sexlyst og energi.

Er det noen med erfaringer rundt dette?

Jeg er SÅ redd for å få mørkere stemme og hår på kroppen. Elsker jo å være feminin. Men jeg ønsker samtidig å ha lyst på sex og ha mer energi. Så hva gjør jeg??

Tar du hver dag eller bare noen få ganger i uken? Hva er din erfaring rundt dette?

Tusen takk hvis noen har respons som kan hjelpe meg!

Anyone?

Skrevet

Anyone?

Jeg lurer på akkurat drt samme!

jeg måtte fjerne eggstokkene, og får østrogentilskudd. Men trenger jo også testosteron.

Beklager at jeg ikke kunne svare på spm ditt, men følger med på om noen andre har svar å komme med 😊

Anonymous poster hash: bcaa1...700

Skrevet

Det er ingen fare for kroppslige forandringer som hårvekst eller endring av stemme med de små dosene man får. Jeg har bare gode erfaringer med det!

Anonymous poster hash: a42e2...885

Skrevet

En venninne av meg fortalte hun har aldri hatt det så bra som da hun tok tilskudd av testosteron. Husker ikke hva hun tok det for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...