Gå til innhold

Får sannsynligvis MS-diagnose.

Anbefalte innlegg

WHAT...forlot du en mann da han gikk ALS.

Det er den grusomme sykdom en kan få, og det går raskt en vei.

Å få en slik diagnose, for så å bare få se barna annen hver helg hadde dyttet meg så langt ned i som overhode mulig. For å ikke snakke om barna som blir fratatt den siste tiden med pappan sin.

Stakkar stakkar mann, blir satt bort bare i ventende på å dø, men 100% klar i hodet.

Anonymous poster hash: 99689...57a

OMG, å fytterakkern!

Stakkars, stakkars, stakkars, stakkars mann. TENK å være i hans situasjon, og så blir du overlatt omtrent til deg selv at den som skulle være der for deg også i "onde dager".

Dette er de onde dagene. Det er nå han trenger deg. nå ble jeg utrolig trist!

Anonymous poster hash: 234fb...85d

Fortsetter under...

Takk for tips du over her.

Nå skjønner jeg lite her. De nye mr-bildene med og uten kontrast viser verken pågående betennelse eller ms-plaque. Har en liten uspesifikk i den ene frontallappen (hadde den også ved første mr, men den er begge ganger beskrevet som "ikke ms-funn"). Ingen forandringer på denne siden sist og den ladet heller ikke kontrast. Etter hva jeg har skjønt er det heller ikke et typisk sted i hjernen for en ms-lesjon. Ingen funn på de sensoriske eller motoriske feltene i hjernen, selvom jeg nå har vært nummen i benet og følt svakhet og kribling i foten i snart 4 måneder. Får det ikke til å stemme. Så nå lurer jeg på hva som skaper inflammasjon i ryggmargen hvis det ikke er ms. Forvirret.

Anonymous poster hash: 8024f...494

Har du påvist inflammasjon? Nummenhet, svakhet og kribling kan være muskulært. Har du prøvd å tøye? Så bra du ikke har MS! :)

Anonymous poster hash: d437a...a82

Har du påvist inflammasjon? Nummenhet, svakhet og kribling kan være muskulært. Har du prøvd å tøye? Så bra du ikke har MS! :)

Anonymous poster hash: d437a...a82

Har påvist tegn til inflammasjon i spinalvæsken. Nevrologen ringte i dag og mente det fortsatt var holdepunkter for ms etter siste mr så nå skjønner jeg ikke noe.

Anonymous poster hash: 8024f...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...