Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Er det en spesiell farge jeg burde se etter? Er blekgrå i i huden. Litt blå, en del røde kviser og arr, mørke ringer. Finnes det noen gode foundationer som ikke koster så mye? Gjerne noen som ikke smitter av så fælt. Er glød og liv i ansiktet jeg er mest ute etter. Ser ut som en zombie Anonymous poster hash: df10c...a52
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Bruk godt med fuktighetskrem under og en primer. Pluss en som ikke er så mørk. True match kanskje Anonymous poster hash: 93231...bec
Elsker livet Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Du må velge en farge som er lysere, og viktigst er at den heller mer mot rosa enn gult. For å få litt glød kan du bruke solpudder, rouge, og/eller the balm luminizer.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Enig med Elsker Livet. Du må velge farger som går mer mot det rosa enn det gule. Gå til et ordentlig parfymeri og få hjelp av noen som har jobbet i bransjen i flere år. Jeg har dårlig erfaring med noen av de yngste i parfymerier. De kan ofte mye om sminke som passer dem selv og kanskje egen aldersgruppe, men de jeg har vært borti har ikke vært gode på å vinne riktige farger. Det vil selvfølgelig være veldig individuelt, det finnes sikkert flere dyktige yngre også, men jeg har bedre erfaring med de som har jobbet en del år. Anonymous poster hash: e7439...a62
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Du har kanskje kjøpt samme merke som presidenten? Anonymous poster hash: df332...737
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Kjøp ny. Anonymous poster hash: ba138...413
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Du har kanskje kjøpt samme merke som presidenten? Anonymous poster hash: df332...737 haha Anonymous poster hash: edee6...bc0
meg-og-mine Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Enig med de over ang feil/ for mørkt fargevalg ift tonen i huden. Du kan prøve først å bruke litt lotion / ansiktskrem for å blande den ut litt, men er det samtidig for mørk men også feil Tone så vil det fremdeles bli Orange. Jeg tester på hånden min, om det blir stor forskjell når jeg gnir lett utover så er det feil farge eller for mørk. Blå øyne og blondt hår har oftest lysere skinn Tone enn de med mørkt hår og mørke øyer.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 Jeg bruker true match, den er rimelig. Fargen beige rose heller mot rosa og blir ikke orange/guø. Brukt den i mange år og er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 5ad2e...068
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 Jeg bruker id i fargen fairly medium, den er ikke gul på meg. Anonymous poster hash: b9922...e4b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #11 Skrevet 18. februar 2017 For det første må du teste den på innsiden av underarmen, der er huden mest lik ansiktet i farge - de som tester på hånda ender opp med for mørk farge. Står det mellom to nyanser så velger du den lyseste. Hvis du synes det er for heavy og for stort skille med foundation så bør du heller gå for BB-cream, den er lettere å duse ut. Anonymous poster hash: e0b34...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå