Gå til innhold

Noen som har mørk grå fliser på badet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har. Var sånn standard i huset. Ikke pent. Men de funker 😁 Et på hotell nå, mørk grå flis her også. De er matte. Hadde nok vært ok med høyglans og litt skimmer i.

Anonymous poster hash: e3735...fc4

Jeg har. Det var standard i huset her.

Er fornøyd, og de passer inn.. men man ser alt av tisseflekker (har bleiesluttgutt), hår og støv. Og jeg syns de er litt for mørke nå. Ville nok hatt lysere..

Anonymous poster hash: 8ab0b...972

Ja, vi har grå, nokså mørke på badegulv, pusset opp i sommer. Er et kombinert bad og vaskerom så er en perfekt farge for oss, trenger ikke vaske hele tiden da støv etc ikke synes så godt!

Anonymous poster hash: fdc04...5a9

Annonse

Har halvmørke høyglansfliser på det nyrenoverte badet. Angrer som fy!! ALT vises. Om det søles vanndråper på gulvet etter håndvask/dusj osv så blir det flekker på gulvet når det tørker. Vasker og vasker men det ser aldri rent ut

Anonymous poster hash: a39c5...253

Vi har koksgrå, altså veldig mørk grå på det ene badet. Er veldig fornøyd med det.

På det andre badet har vi litt lysere grå, men fremdeles mørkegrå. De er pene, men bøss synes litt bedre på det.

Begge badene har matte fliser, blanke ville jeg aldri hatt for da synes virkelig alt.

Anonymous poster hash: 9cc2a...91e

Er der noen som kan vise bilde av gulvflisene?

Vi skal totalrenovere badet...og er sååå i tvil. Trodde kanskje alt var mer synlig på lyse fliser...Anonymous poster hash: e587f...471

Våre er vel ikke mørke, mer mellomgrå. Ble lurt av veggflisene på butikk - trodde de var lysere og mer beige, men er veldig fornøyd m resultatet!

post-42-0-23249800-1486763777_thumb.jpg

post-42-0-52694900-1486763791_thumb.jpg

Våre er vel ikke mørke, mer mellomgrå. Ble lurt av veggflisene på butikk - trodde de var lysere og mer beige, men er veldig fornøyd m resultatet!

Hvordan er det med støv etc på gulv?

Anonymous poster hash: e587f...471

Annonse

Hvordan er det med støv etc på gulv?Anonymous poster hash: e587f...471

Har som sagt vaskemaskin og tøtketrommel på badet og med to barnehagebarn blir det endel vask, også av skitne votter, regntøy etc. Da er fargen perfekt! Jeg har ikke støv på hjernen og tid til å vaske flere ganger i uka men så lenge benkeplata er ryddet og klesvask ikke flyter ser badet veldig greit ut for det meste.

Vi hadde det i vår forrige leilighet. Synes det var veldig pent og ville valgt det igjen. Våre var ganske mørke, og matte. Ville ikke hatt blanke, synes ikke det er fint og vannsøl synes veldig godt. Jeg synes ikke det gjør noe at jeg ser når det blir støvete/skittent, for da tørker jeg bare over gulvet med en våt fille. Men orker ikke at litt vannsprut synes, det er jo ikke skitt.

Anonymous poster hash: 3d15f...b64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...