Gå til innhold

Gode muffins til barnehage-bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så lyst til å bake cupcakes til bursdagen i barnehage...men har egentlig ikke peiling på hva barn liker (han blir 2).

Hadde oppskriften vært litt småsunn ville det vært ok det også :)

Elsker å bruke krempose til å sprøyte roser, men barn er kanskje ikke så begeistret for topping?

Noen tips til oppskrift?

Anonymous poster hash: 2811d...e77

Skrevet

Toro lyse muffins. Og så googler du en tipping med Philadelphia, det er suksess hver gang.

Skrevet

Jeg har 4 barn og baker masse, har prøvd allverdens muffins og cupcakes, og alle mulige toppinger.

Men det som alltid er mest vellykket, og som ungene tar en i hver hånd og spiser masse av er helt vanlige lyse muffins med sjokoladebiter i, pyntet med melis og kakestrøssel

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnemuffins

Jeg pleier gjøre litt ekstra ut av det da, kjøper muffinsformer i fine farger og har gjerne litt farge i melisen også.

En gang lagde jeg regnbuemuffins, det var snakkis i mange dager etterpå i barnehagen. Det var virkelig stas.

Fremgangsmåten ser du her, veldig enkelt og veldig effektfullt. Jeg bruker wilton gelefarger da, gir kraftigere farge uten at du trenger bruke så mye

Anonymous poster hash: 879c4...fa3
Skrevet

Takk for svar... Ser ut til at lyse muffins er best. Regnbue-muffins var veldig artig! Litt perler for svin enda tror jeg.

Skrevet

Jeg fant en topping jeg har brukt flere ganger. Den er kjempegod!

http://anetteskaker.blogspot.no/2012/04/vaniljecupcakes-med-philadelphia.html

Og en ting til, Toro lyse muffins er glutenfrie, fint for de som ikke tåler sånt. Dagens reklame, hehe.

Kjenner jeg vegrer meg litt for toro... Får spare den til dugnader tror jeg ;)

Er småbarn glad i Philadelphia-topping? Så veldig fint ut :)

Skrevet

Jeg har 4 barn og baker masse, har prøvd allverdens muffins og cupcakes, og alle mulige toppinger. Men det som alltid er mest vellykket, og som ungene tar en i hver hånd og spiser masse av er helt vanlige lyse muffins med sjokoladebiter i, pyntet med melis og kakestrøssel http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnemuffins Jeg pleier gjøre litt ekstra ut av det da, kjøper muffinsformer i fine farger og har gjerne litt farge i melisen også. En gang lagde jeg regnbuemuffins, det var snakkis i mange dager etterpå i barnehagen. Det var virkelig stas.Fremgangsmåten ser du her, veldig enkelt og veldig effektfullt. Jeg bruker wilton gelefarger da, gir kraftigere farge uten at du trenger bruke så myehttps://www.youtube.com/watch?v=VUrunZHUTpI Anonymous poster hash: 879c4...fa3

Det hadde ikke mine unger spist. Min erfaring er at unger ikke liker melis og ikke lyse muffins. Jeg ville satset på sjokolademuffins.

Anonymous poster hash: 29b71...14e

Skrevet

Kjenner jeg vegrer meg litt for toro... Får spare den til dugnader tror jeg ;)

Er småbarn glad i Philadelphia-topping? Så veldig fint ut :)Anonymous poster hash: 2811d...e77

Ikke noe galt med Toro, de er faktisk veldig gode. Jeg har tre barn i alderen 1-6 år. Jeg har laget disse muffinsene med denne toppingen noen ganger nå, og barna elsker det.

Skrevet

Hehe. Jo, min erfaring er at det er toppingen som er mest populær! 👌🏼

Skrevet

Sjokolademuffins med sjokoladesmørkrem pyntet med nonstop er favoritt her. Har prøvd med blåbær og bringebær muffins, det ble ingen suksess. Lyse med Philadelphia-krem har gått greit. Men det barna liker best er ispinne 😅

Skrevet

Bare vær sikker på at kan barnehagen ta i mot det. Mange som ikke gjør det

Anonymous poster hash: 71dab...d97
Skrevet

banan muffins er  poppis her

Skrevet

Er det barn i bhg som ikke tåler melk, gluten egg?

Jeg personlig liker og lage noe alle kan nyte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...