Gå til innhold

Raser ned i vekt etter hysterektomi. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 3,5 kg på 6 uker. Har ikke endret på noe som helst. Eggstokkene er alt som står igjen.

Legen skal ta blodprøver for å sjekke hormoner og slikt, for jeg har noen sinnsyke svettetokter på nettene også...

Skulle liksom ikke klusse med hormoner, sa kirurgen,så lenge eggstokkene står igjen...

Sliter også med slimhinner nedentil... Fullstendig Sahara og det føles som jeg skal få soppinfeksjon hele tiden.

Legen har sjekket, og jeg har ikke sopp.

Operasjonen var i november, så siden da har det vært knusktørt. Vekta var stabil helt til nå for 6 uker siden...

Hvis jeg likevel har fått kluss med hormoner etter operasjonen, hva skjer da? Er jeg på vei inn i overgangsalder? Jeg er 34 år.

Anonymous poster hash: 56329...22c

Skrevet

Av de jeg kjenner som har gjennomført denne operasjonen så har ingen gått ned i vekt men de har pratet om tørr skjede etterpå.

Skrevet

Av de jeg kjenner som har gjennomført denne operasjonen så har ingen gått ned i vekt men de har pratet om tørr skjede etterpå.

Takk for svar ☺️ Vet du om de har fått noe hjelp med dette, eller om det har gått seg til etterhvert? Er ikke særlig behagelig i grunn... Kan selvsagt bruke glidemiddel ift sex, men resten av tiden er ganske ubehagelig...

Skrevet (endret)

Takk for svar ☺️ Vet du om de har fått noe hjelp med dette, eller om det har gått seg til etterhvert? Er ikke særlig behagelig i grunn... Kan selvsagt bruke glidemiddel ift sex, men resten av tiden er ganske ubehagelig...

Nei det aner jeg ikke, sorry😫 Men har hørt at man må skylle vagina hver dag fordi den ikke vasker/smører seg selv lenger. Vet ikke 100 prosent sikkert om det stemmer da Endret av Sint naken biltyv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...