Gå til innhold

Får folk solgt 10-15 år gamle barnevogner til flere tusen kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe en helt enkel sovevogn til å ha i barnehage, og har sittet en stund på finn i kveld. I grunn er jeg ikke kresen, men blir litt sjokkert når jeg ser prisene. 

Ei vogn som er brukt til 3 barn fra 2009 blir solgt til 5.000 kr og ei annen fra 2000 blir solgt til 2.000 kr. 

Er jeg kjip som ikke ønsker bruke mer enn 500 kr på en sovevogn? 

Vet forsåvidt ikke hva man legger seg på i pris da. 

Anonymous poster hash: 66daf...649
Skrevet

De av vennene mine som har kjøpt brukte vogner har kjøpt vogner som var 1-2 år gamle og gav 8-9000 kr for dem. Så det kan godt hende vogner i god stand går for en del, selv om de er eldre.

Anonymous poster hash: 402db...64b

Skrevet

Jeg betalte 500 kr for vår sovevogn, en simo fra tidlig 2000-tallet, tipper jeg. Syns det er grei pris for ei gammel vogn som ikke lenger har den helt store trillekomforten.

Skrevet

Jeg betalte 500 kr for vår sovevogn, en simo fra tidlig 2000-tallet, tipper jeg. Syns det er grei pris for ei gammel vogn som ikke lenger har den helt store trillekomforten.

Det skulle jeg gladelig betalt, men problemet er at det er ingen. Koster 1.200 kr for ei vogn fra 90-tallet. Det er nok gode vogner på sett og vis, men den ser så hard ut. 

Men skjønner at folk skrur opp prisene, man betaler jo fordi man "må" ha det. Men nesten så jeg ønsker å kjøpe ei ny enkel vogn fremfor å betale blodpriser på finn. 

Anonymous poster hash: 66daf...649

Skrevet

er poppis det nå, venninnen min ga 2500 for en vogn fra 1999

Skrevet

Jeg ser jeg tok for lite for vognen min fra 2013 når jeg solgte den :D de som kjøpte den kommenterte til og med at den ikke så brukt ut!

Anonymous poster hash: 2fe86...77a

Skrevet

Ja, du får nok ikke mye til vogn for 500 kr.

Anonymous poster hash: 49b37...7fb
Skrevet

Babybanden har supersalg nå. Ville sjekket etter en billig vogn der.. Du kan jo tydeligvis selge den for blodpris etter hvert.

Anonymous poster hash: 24323...7af
Skrevet

Kjøpte vogn som var kanskje 5 år gammel for 2000 kr

Anonymous poster hash: 2e602...4cc
Skrevet

Kjøpte 8 år gammel vogn for 900 (nypris for samme type rundt 7000kr). Den ser helt ny ut bortsett fra lett slitasje på dekkene, stått i innebod siste 6 årene. Bruker den daglig og er superfornøyd.

Men! Jeg ser folk både gir bort eller selger for 2-300kr, vogner i GOD stand (t.o.m vogner som bare har vært brukt som sovevogner og knapt har noe slitasje i det hele tatt), spesielt fra Simo og Brio.. Ikke på finn.no, men på sånne kjøp/salg-barneutstyr grupper 😊 min teori er at folk lettere "prøver seg" på høye summer på Finn.no. på FB legger de ut til mer fornuftige priser (folk de kjenner kan jo enkelt se). ;)

Anonymous poster hash: f216d...37b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...