Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har store nerveskader etter en ulykke. Fikk resept på Neurotin fra legen i går. Noen som har erfaringer de kan dele med meg? Anonymous poster hash: 4b2c3...76c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Det beste rådet er å ikke lese for mye om den, noen opplever mye bivirkninger og lite virkning, mens andre får en mye bedre hverdag. Gi den et forsøk, alle reagerer forskjellig på medisiner. Jeg har selv brukt den, men jeg mener det er galskap å dele erfaringer på medisiner som er såpass viktige å ta for å kunne få en bedre helse. Anonymous poster hash: 87c5c...6fe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Veldig god erfaring med den. Så lenge den virket. Etterhvert avtok virkningen og jeg hadde bedre effekt av lyrica. Anonymous poster hash: 9607a...ae6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Det beste rådet er å ikke lese for mye om den, noen opplever mye bivirkninger og lite virkning, mens andre får en mye bedre hverdag. Gi den et forsøk, alle reagerer forskjellig på medisiner. Jeg har selv brukt den, men jeg mener det er galskap å dele erfaringer på medisiner som er såpass viktige å ta for å kunne få en bedre helse. Anonymous poster hash: 87c5c...6fe Jeg synes det er greit å høre erfaringer fra andre 😊 Påvirker ikke mitt syn på medisinen. Den har faktisk hjulpet litt allerede, smertene er ikke like ille som for et par dager siden 😊 Hi Anonymous poster hash: 4b2c3...76c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Hater all medisin som fjerner meg fra virkeligheten, dessverre... Anonymous poster hash: abd72...ebb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Hater all medisin som fjerner meg fra virkeligheten, dessverre... Anonymous poster hash: abd72...ebb He he he! Morsom du! Du fikk ikke knust ryggen din i en bilulykke, gjorde du? For da kan du ikke uttale deg. Når du er ødelagt for livet og helst bare vil dø på grunn av smertene, ja, da tar man den hjelpen man får. Anonymous poster hash: 4b2c3...76c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Hater all medisin som fjerner meg fra virkeligheten, dessverre... Anonymous poster hash: abd72...ebb Da kunne du fint brukt neurontin Anonymous poster hash: 9607a...ae6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Jeg brukte Neurontin fra juli til november, men ikke særlig høy dose (3x300 mg daglig mener jeg det var.) Sluttet på dem fordi de ikke hadde særlig effekt for mine smerter, men ser for meg at du har fått en høyere dose med tanke på det du har vært utsatt for. Hadde lite bivirkninger egentlig, fikk for lavt antall blodplater og mye blåmerker, men ikke bekymringsverdig lavt. Merket derimot en bivirkning av å slutte på dem, da raste jeg ned i vekt, selv om jeg ikke hadde lagt på meg av å bruke dem. Begynner å stabilisere seg nå, nesten 3 mnd etter slutt, men er vel rundt 5 kg mindre nå enn i november. God bedring til deg, håper ting blir lettere med tiden og at medisinene hjelper deg. Anonymous poster hash: 36382...d41
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har fått Neurotin mot restless limb syndrome. Jeg sparker som et spastisk esel i søvne. Samboeren har mindre blåmerker nå. Tror dosen er 200mg før leggetid. Tror den må økes litt, men hjelper meg. Ingen bivirkninger jeg har lagt merke til. Leser at noen bruker det mot smerter her. Tror medisinen også brukes av epileptikere også. Anonymous poster hash: e3487...35f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 Jeg bruker nå 2 piller (à 300mg) x 3 daglig, altså 1800 mg daglig. Har ikke merket noe særlig bedring på smertene ennå, er på dag fire. Men har heller ikke hatt bivirkninger som trøtthet, selv med høy dose. Men jeg forstod det sånn at jeg må gå på de en stund før de virker skikkelig. PS. Håper jeg også raser ned i vekt når jeg slutter på dem 😉 Har noen kilo for mye. Anonymous poster hash: 4b2c3...76c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 Jeg tålte dem ikke. Følte meg voldsomt svimmel og beruset. Anonymous poster hash: a3f16...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå