Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Erfaringer? Hatt noen bivirkninger? Anonymous poster hash: 1d1de...19e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Har brukt lamictal siden 2010/2011. Ingen bivirkninger, og en helt ok virkning. Absolutt en medisin jeg foretrekker. Anonymous poster hash: f37fb...eba
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Ja. Har prøvd den. Hadde ingen virkning på meg, brakk meg og raste ned i vekt. Måtte bytte medisin. Når det er sagt så kjenner jeg flere som går på den uten bivirkninger og som trygt kan bruke den😊 Anonymous poster hash: f391d...5c8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Ja. Har prøvd den. Hadde ingen virkning på meg, brakk meg og raste ned i vekt. Måtte bytte medisin. Når det er sagt så kjenner jeg flere som går på den uten bivirkninger og som trygt kan bruke den😊 Anonymous poster hash: f391d...5c8 Hvorfor raste du ned i vekt? Fordi du ikke klarte å få i deg mat eller gjorde du det til tross for at du spiste normalt? Hva var grunnen til at du prøvde Lamictal? Jeg er bipolar og det skal visstnok hjelpe å holde humøret stabilt selv om det egentlig er epilepsimedisin. Anonymous poster hash: 1d1de...19e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Erfaringer? Hatt noen bivirkninger? Anonymous poster hash: 1d1de...19e Jeg har brukt det i 15 år. Ingen bivirkninger. Jeg har epilepsi. Anonymous poster hash: d2d79...760
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Brukte det i 3 år, er bipolar. Hadde god virkning når dosen ble riktig tilslutt. Sluttet for 3 år siden og vært stabil siden Anonymous poster hash: d2378...591
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Har Bipolar type II, med mest depresjon. Byttet ut høy dose cipralex med lav dose lamict sammen med lav dose cipralex i mai, fungerer kjempebra, ingen bivirkninger. Planen er å seponere cipralexen, men synes det er så vanskelig å slutte på den. Får sterke seponeringssymptomer, så det passer liksom aldri.. Anonymous poster hash: be5c4...dfd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 Jeg brukte Lamictal for noen år siden. Ikke noen bivirkninger, men virkningen var ikke optimal. Det var litt virkning, men hadde fremdeles en del anfall. Byttet over til annen medisin. Anonymous poster hash: 38373...3dd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Jeg ble veldig trøtt at den. Gikk rundt og gjespet hele dagen. Anonymous poster hash: 60f24...931
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 Erfaringer? Hatt noen bivirkninger? Anonymous poster hash: 1d1de...19e Jeg har brukt denne. Bipolar. Jeg fikk en del bivirkninger som gjorde at jeg sluttet. Var trøtt, fikk tics/rykninger i hender, ansiktet og beina. Dette kom når jeg ble stresset eller når jeg prøvde å sove. I tillegg føltes det ut som om jeg fikk støt i hodet. (Vet det høres helt merkelig ut. En venninne opplevde det samme). Føltes veldig bra i starten, men etterhvert følte jeg at jeg ble deprimert og følelsesløs av den. Anonymous poster hash: 77db8...03b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Bruker Lamictal siden 1999. Har epilepsi. Forsiktig opptrapping er viktig. Har aldri hatt problemer eller bivirkninger (hadde vært glad for mindre matlyst ) Anonymous poster hash: 3fe14...058
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 Takk for svar alle sammen. Er veldig mye deprimert for tiden, pluss at jeg har litt sosialangst. Er redd for at det skal bli verre med Lamictal. Men de jeg går hos har sikkert peiling på hva de driver med. Bare jeg som er så lei av å leve i et svart hull Anonymous poster hash: 1d1de...19e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #13 Skrevet 10. februar 2017 Takk for svar alle sammen. Er veldig mye deprimert for tiden, pluss at jeg har litt sosialangst. Er redd for at det skal bli verre med Lamictal. Men de jeg går hos har sikkert peiling på hva de driver med. Bare jeg som er så lei av å leve i et svart hull Anonymous poster hash: 1d1de...19e Lamictal er ingen "lykkepille" men kan hjelpe å jevne ut toppene hos bipolare. Det er ingen medisin mot depresjon. Anonymous poster hash: 3fe14...058
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 Lamictal er ingen "lykkepille" men kan hjelpe å jevne ut toppene hos bipolare. Det er ingen medisin mot depresjon. Anonymous poster hash: 3fe14...058 Hvilken medisin burde jeg prøve da? Psykologen sa at antidepressiva ikke er anbefalt for bipolare, men jeg holder på å bli gal av depresjon! Toppene er ikke så mye å skryte av lengre. De få gangene jeg har en "lykketopp" nå så er jeg kanskje nær med å få like mye energi som vanlige folk. Alt forfaller rundt meg. Anonymous poster hash: 1d1de...19e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 Hvilken medisin burde jeg prøve da? Psykologen sa at antidepressiva ikke er anbefalt for bipolare, men jeg holder på å bli gal av depresjon! Toppene er ikke så mye å skryte av lengre. De få gangene jeg har en "lykketopp" nå så er jeg kanskje nær med å få like mye energi som vanlige folk. Alt forfaller rundt meg. Anonymous poster hash: 1d1de...19e Hos meg fjernet lamictal både toppene og bunnene. Er fortsatt deprimert i perioder, men langt mindre enn før lamictal. Verdt å prøve, om legen er enig? Anonymous poster hash: f37fb...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå