Gå til innhold

Hvor bruker dere lillasjampo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker det hver gang jeg vasker håret for å motvirke gulskjær. Jeg har blont hår.

Jeg bruker først vanlig shampo, så lillashampo som får sitte i noen minutter. Avslutter med balsam eller kur.

Annonse

Etter å ha stripet håret mitt ble det skikkelig gult og jeg ble anbefalt lillashampoo. Det funker skikkelig bra på den delen av håret som er stripet, men det som ikke har blitt bleket blir helt lilla!!!

Bruker den en gang i uka, men nå har jeg ikke brukt den på 3 uker og håret i nakken/bakhodet er fortsatt lilla....

Anonymous poster hash: cad12...cbb

Hvorfor vruker dere vanlig shampoo først?

Lillashampoo er jo sjampoo

Anonymous poster hash: ba3c4...259

Jeg opplever at jeg trenger en runde med vanlig sjampo først, for å få ut tørrsjampo, saltvannsspray og fett. Hvis ikke skummer ikke lillasjampoen nok og jeg må bruke MYE for å få det rent. Lurte på om andre også gjorde det slik, og det ser slik ut.

PS. Jeg mente "hvordan", ikke "hvor", i tittelen!

Hi

Anonymous poster hash: 3722a...4bf

Etter å ha stripet håret mitt ble det skikkelig gult og jeg ble anbefalt lillashampoo. Det funker skikkelig bra på den delen av håret som er stripet, men det som ikke har blitt bleket blir helt lilla!!!

Bruker den en gang i uka, men nå har jeg ikke brukt den på 3 uker og håret i nakken/bakhodet er fortsatt lilla....

Anonymous poster hash: cad12...cbb

Håret mitt som ikke er stripet er mørkt kommunebrunt, så det har jeg ikke opplevd. Kanskje det er blitt litt lilla, men det synes i alle fall ikke.

Hi

Anonymous poster hash: 3722a...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...