Gå til innhold

Oslo matglade damer hjelp meg med god restaurant please!

Anbefalte innlegg

På fredag kunne jeg tenke meg å ta med typen ut på skikkelig god middag.

Er masse nye restauranter i Oslo og mange med god kritikk, så det er vanskelig å velge syntes jeg.

Jeg er gravid og han er en klippe av en mann som fortjener å bli gjort litt stas på. 

Vi bor i Oslo og har rett og slett fått oss en del stamsteder, jeg vil gjerne prøve noe nytt.

Ikke vits å foreslå Egon, Fidays og andre sånne turisthøl :)

Stemningen må være god samme må maten :)

Kom med deres beste tips da blir jeg så happy!

Fortsetter under...

På fredag kunne jeg tenke meg å ta med typen ut på skikkelig god middag.

Er masse nye restauranter i Oslo og mange med god kritikk, så det er vanskelig å velge syntes jeg.

Jeg er gravid og han er en klippe av en mann som fortjener å bli gjort litt stas på.

Vi bor i Oslo og har rett og slett fått oss en del stamsteder, jeg vil gjerne prøve noe nytt.

Ikke vits å foreslå Egon, Fidays og andre sånne turisthøl :)

Stemningen må være god samme må maten :)

Kom med deres beste tips da blir jeg så happy!

Taste of china like ved rådhuset

Anonymous poster hash: a05d4...0c4

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Mahayana, kinesisk restaurant ved stortinget :)

Ellers har jeg hørt mye fint om Dinner da (annen kinesisk rett ved den første), så den skal jeg prøve!

Har også lyst til å prøve Borggården biffrestaurant :) 

Anonymous poster hash: 5c146...698

Takk for mange gode svar. Vi er mye på Süd Øst, så det blir det ikke denne gangen. Er så lett å gå i gammel vane. Asia på Aker Brygge frister også, men vil jo prøve noe nytt.

Gjerne Asiatisk mat det er vi lade i, men ikke så veldig glad i Kinesisk.

Maaemo blir det ikke denne gangen da jeg rett og slett vil være garantert kvalmefri når jeg drar dit da det gjerne tar 5-6 timer. Da vil jeg også kunne drikke vin. Det kan jeg ikke nå som jeg er gravid.

Skal sjekke ut linkene dere har gitt:)

Takk!

Burger blir det ikke, det klarer jeg ikke for tiden.

Annonse

Gravid? Så hyggelig!

Jeg ser du skriver at dere ikke er så glade i kinesisk, men foreslår allikevel Dinner. De har veldig god mat, som ikke ligner det du ellers får på kinarestauranter. I tillegg er jeg glad i Brasserie France.

Gravid? Så hyggelig!

Jeg ser du skriver at dere ikke er så glade i kinesisk, men foreslår allikevel Dinner. De har veldig god mat, som ikke ligner det du ellers får på kinarestauranter. I tillegg er jeg glad i Brasserie France.

Takk ja veldig stas! Elsker Dinner, der trives jeg godt, men har vært der så mye... Føler vi har vært alle de gode og typiske stedene..

Brasserie France er hyggelig der har jeg ikke vært siden August :) Typen har aldri vært der :) Der har de dessert vogn og det veier jo veldig opp ;)

Trancher, da? Kan du spise biff? Jeg har glemt forholdsreglene.

Smia på Vålerenga er veldig koselig, og de har veldig god mat.

Ikke dumt forslag.

Ja, men den må være HELT gjennomstekt, så det er ikke biff jeg kommer til å gå for. :( savner biff

Takk for mange gode svar. Vi er mye på Süd Øst, så det blir det ikke denne gangen. Er så lett å gå i gammel vane. Asia på Aker Brygge frister også, men vil jo prøve noe nytt.

Gjerne Asiatisk mat det er vi lade i, men ikke så veldig glad i Kinesisk.

Maaemo blir det ikke denne gangen da jeg rett og slett vil være garantert kvalmefri når jeg drar dit da det gjerne tar 5-6 timer. Da vil jeg også kunne drikke vin. Det kan jeg ikke nå som jeg er gravid.

Skal sjekke ut linkene dere har gitt:)

Takk!

Burger blir det ikke, det klarer jeg ikke for tiden.

Dinner!

Anonymous poster hash: c375c...702

Arakataka i Mariboesgate, nydelig mat! Ellers støtter jeg kjelleren på Statholdergaarden, spiste ti-retter der som var bedre enn den jeg fikk på Kontrast til 4*prisen (selv om Kontrast også var veldig bra, men dyrt!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...