Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Er i permisjon og har hatt litt hastverk på morgenene etter dusj. Har bare tatt vått hår rett i en dult... begynte som en liten floke, jeg var dum og tok den ikke ut. Litt etter litt har den vokst, og nå er den kjempestor! Jeg har prøvd dattera mi sin balsamspray, olje, greid i 30 min(børsten full av hår)... altså eg aner ikke hva jeg skal gjøre... det er blitt en skikkelig stor hard floke🙈😂 hjelp!! Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Vask håret, og ha i masse balsam. La det virke. Gre så håret med balsam i, først med fingrene og så med børste. Funker gull på meg. Selv etter jeg hadde sovet to uker i sovepose uten å ha greid håret på speiderleir som 10åring (hadde tjafset bare i en dult på dagtid de to ukene). Anonymous poster hash: c70da...807
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 klipp Anonymous poster hash: e8b63...23d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Det den over sa I tilleg lønner det seg å begynne nederst i floken og gre oppover. Håret har nok blitt veldig krusete og floker seg lett igjen, så holder ikke bare med en gang. Jeg hadde et års tid på vgs da jeg ikke gredde meg, fikk et par sånne "fine" dreads i bakhodet. Brukte noen dager på å få det helt ut, ja Anonymous poster hash: e8cd2...ef3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Vask håret, og ha i masse balsam. La det virke. Gre så håret med balsam i, først med fingrene og så med børste. Funker gull på meg. Selv etter jeg hadde sovet to uker i sovepose uten å ha greid håret på speiderleir som 10åring (hadde tjafset bare i en dult på dagtid de to ukene). Anonymous poster hash: c70da...807 Tusen takk. Det skal jeg prøve. Kommer ikke med fingrene gjennom floka, den er steinhard. Kanskje masse balsam løsner den litt da..hi Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 klipp Anonymous poster hash: e8b63...23d Haha, da må jeg gå for skinhead. Vet ikke helt om jeg kler det altså 😅 Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Eeeeeh jeg får den ikke uuuut!!!!! Får angst!!!!! Brukt balsam til den store gullmedaljen og kjøpte meg til og med en dyr hårkur med fukt for å få det mykere. Det er som limt fast i en knute. Omg. Har virkelig ikke lyst å dra til frisøren. Hva skal de gjøre liksom? Greie meg i timevis. Fuck Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Brukte alltid en metall kam og starta ytterst på floken og delte den i flere deler etter hvert på hunden min. Han hadde laaang pels som ble sånne floker Anonymous poster hash: 458f9...96c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Eeeeeh jeg får den ikke uuuut!!!!! Får angst!!!!! Brukt balsam til den store gullmedaljen og kjøpte meg til og med en dyr hårkur med fukt for å få det mykere. Det er som limt fast i en knute. Omg. Har virkelig ikke lyst å dra til frisøren. Hva skal de gjøre liksom? Greie meg i timevis. FuckAnonymous poster hash: 6a70e...dda Du trenger hjelp av noen som kan gre deg. Man må starte nederst, med lite mengde hår av gangen, og jobbe seg oppover. Anonymous poster hash: 89d5f...266
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 Du trenger hjelp av noen som kan gre deg. Man må starte nederst, med lite mengde hår av gangen, og jobbe seg oppover. Anonymous poster hash: 89d5f...266 Er det best å ha vått hår? Balsam i håret mens jeg grer? Skal prøve å begynne nederst... det er jo skamvondt også.. 👎🏻 Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 Har du prøvd de børstene som heter tangle teezer? Anonymous poster hash: e40c8...9cd
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #12 Skrevet 22. februar 2017 Hvor bor du? Kankskje jeg kan hjelpe;) Jeg er selverklært knuteelsker. Jeg elsker å gre ut dreads, det gir meg liksom en følelse av at jeg fikser noe ;P Anonymous poster hash: 473f4...bd2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #13 Skrevet 22. februar 2017 Gå til frisøren Anonymous poster hash: e40b9...e4c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #14 Skrevet 22. februar 2017 Hvor bor du? Kankskje jeg kan hjelpe;) Jeg er selverklært knuteelsker. Jeg elsker å gre ut dreads, det gir meg liksom en følelse av at jeg fikser noe ;P Anonymous poster hash: 473f4...bd2 Haha fantastisk. Jeg trenger deg. Stavanger... Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #15 Skrevet 22. februar 2017 Har du prøvd de børstene som heter tangle teezer? Anonymous poster hash: e40c8...9cd Nei... hvor får jeg de? Anonymous poster hash: 6a70e...dda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #16 Skrevet 22. februar 2017 Hold øverst på knuten , mot hårfestet, start gre nederst på knuten. Jobba mange år som frisør og du får nok løst den Anonymous poster hash: 8f30b...c5f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #17 Skrevet 22. februar 2017 Nei... hvor får jeg de? Anonymous poster hash: 6a70e...dda Apotek, vita, kicks etc. Verdt et forsøk. Lugger mindre🙂 og grer godt. Anonymous poster hash: e40c8...9cd
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #18 Skrevet 22. februar 2017 Du må ta en megadose intravenøs tålmodighet Bruk en kam med fine tagger. Begynn, som flere har sagt, helt nederst i floken. Å sette kammen i floken vil bare strammen den mer. Så du må bare ta tak i noen få hårstrå ytterst og nederst i floken, se om de rikker seg litt. Så flytte kammen og lirke litt ved siden av. Ikke trekk om du kjenner at det stopper, for da strammer du bare igjen. Og om det ikke fungerer, ta færre hårstrå om gangen. Gjør du det alene så vil du nok bli veldig sliten i armene Jeg er så heldig at jeg ikke får floker uansett. Eller jeg hadde en bitteliten minifloke i fjor, da måtte jeg le, for det er årevis mellom hver gang. Men, jeg har masse tålmodighet, så jeg har løst opp en del slike floker for andre. Jeg bor dessverre ikke i nærheten av Stavanger Anonymous poster hash: 058c4...e9c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #19 Skrevet 22. februar 2017 Hell på masse olje, og dra ut litt og litt. Det du har dratt ut fletter du sammen så det ikke vikler seg inn igjen. Anonymous poster hash: d3744...e25
gresskar Skrevet 22. februar 2017 #20 Skrevet 22. februar 2017 Når jeg har perioder med store floker etter å bare sette i strikk, får jeg mannen min til å dra floken fra hverandre med fingrene. Dra ut litt og litt hår så floken blir mindre og mindre. Tar evigheter, men nytter ikke gå rett på å børste slike dessverre.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #21 Skrevet 22. februar 2017 Haha fantastisk. Jeg trenger deg. Stavanger... Anonymous poster hash: 6a70e...dda Meehh, bor i Bergen :/ Anonymous poster hash: 473f4...bd2
gresskar Skrevet 22. februar 2017 #22 Skrevet 22. februar 2017 Er forresten litt lettere å dra floken fra hverandre i dusjen med en god balsam i, men blir veldig sliten i armene da.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #23 Skrevet 22. februar 2017 Imponert over at noen kan gå så lenge uten å gre seg.. Anonymous poster hash: fc1e5...c69
gresskar Skrevet 22. februar 2017 #24 Skrevet 22. februar 2017 Imponert over at noen kan gå så lenge uten å gre seg.. Anonymous poster hash: fc1e5...c69 Med litt uflaks får jeg monsterfloke av å bruke skjerf en dag på jobben, kommer litt an på hårtype og sikkert 😊
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #25 Skrevet 23. februar 2017 Imponert over at noen kan gå så lenge uten å gre seg.. Anonymous poster hash: fc1e5...c69 Jeg eier ikke børste, bare en kam til å lage skille. Så det er årevis siden jeg børstet håret, men jeg får selvfølgelig ikke slike floker. Har så glatt hår at det ikke er mulig å få floker... 😜 Anonymous poster hash: 006f2...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå