Gå til innhold

Er dette normal pris for et brudeoppsett hos frisør??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle gifte meg dro jeg til en frisør for å få hjelp med håret.

Jeg skulle først ha en "prøvetime" der vi skulle teste ut hvilken frisyre vi skulle gå for. Etter at hun hadde krøllet håret mitt stormet plutselig alle venninnene mine salongen, det var altså utdrikningslaget mitt. 😊

Frisøren rakk ikke sette opp håret eller noen ting, men jeg måtte likevel betale kr 4 000 for dette!!! Helt sykt! De krøllene kunne jeg helt fint klart selv hjemme.

I tillegg skulle hun ha 4 000 for å komme til hotellet mitt den dagen vi giftet oss for å fikse håret.

Altså; 8 000 for dette??? Jeg måtte dessverre bare avlyse henne til bryllupet og fikk heller en venninne som kan hår til å sette det opp for meg.

Hva betalte dere?? Er 8 000 normal pris??

Anonymous poster hash: 5dcd4...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt, det er galskap! Skulle hun sminke, nappe øyebryn og lakke negler i tillegg? Eller var det kun å sette opp håret?

Hadde glatt droppet alt!

Anonymous poster hash: b973d...825

Skrevet

Jeg betalte rett under 4000 kr for prøvetime for kun meg. Og frisering av håret mitt og mine to forlovere på selve dagen.

Så 8000 er jo galskap!

Skrevet

Betalte vel rundt tusenlappen for prøvetimen og deretter 1500 for håret på selve dagen. Hun brukte vel rundt 4-5 timer tilsammen og en haug med produkter for å få håret til å sette krøllene. Brukte ca 750 på sminke (prøvetime gratis der). Prisen inkludert også at jeg kjøpte en lipgloss til et par hundre.

8000 er svindel.

Skrevet

De jeg har sjekket skal ha rundt 2500, inkl prøvetime. Men da må jeg jo møte i frisørsalongen da, de reiser ikke rundt.

Skrevet

Da jeg skulle gifte meg dro jeg til en frisør for å få hjelp med håret.

Jeg skulle først ha en "prøvetime" der vi skulle teste ut hvilken frisyre vi skulle gå for. Etter at hun hadde krøllet håret mitt stormet plutselig alle venninnene mine salongen, det var altså utdrikningslaget mitt.

Frisøren rakk ikke sette opp håret eller noen ting, men jeg måtte likevel betale kr 4 000 for dette!!! Helt sykt! De krøllene kunne jeg helt fint klart selv hjemme.

I tillegg skulle hun ha 4 000 for å komme til hotellet mitt den dagen vi giftet oss for å fikse håret.

Altså; 8 000 for dette??? Jeg måtte dessverre bare avlyse henne til bryllupet og fikk heller en venninne som kan hår til å sette det opp for meg.

Hva betalte dere?? Er 8 000 normal pris??

Jeg fikk en makeup artist til å sminke meg på hotellet. Hun var også en frisør, men jeg hadde en venninne som gjorde håret. For sminke av meg og forlover,+ massasje av hender kom det på rundt 3.500 kr. Da gav hun meg i tillegg en leppestift som gave, til 300 kr..... Hun hadde med seg jordbær og snacks + drikke. Dette var inkludert prøvetime på sminke uken før. Så synes det du skal betale er helt sinnsykt.

Anonymous poster hash: d2b2d...df2

Skrevet

8000 er jo ran.

Men ofte så koster ting med ordet brud foran litt mer. Både hår, sminke, bukett, kjole og sko er gjerne hakket dyrere enn det ville vert dersom det ikke ble annonsert til bryllup.

Anonymous poster hash: 53cb2...6a0

Skrevet

Må bare få skyte inn at det var forferdelig dårlig planlagt av forloveren din å legge utdrikningslaget til akkurat det tidspunktet. Jeg hadde pent bedt dem om å vente til jeg var ferdig. 

Anonymous poster hash: 08ba7...ce8
Skrevet

Takker for svar. 😊

Ok, da er det ikke jeg som er på jordet. Skal sies at frisøren har jeg kjent i hele mitt liv. Gått i samme klasse i 9 år og er gamle venninner. Derfor var det litt vanskelig for meg å "sparke" henne. Men måtte bare droppe henne på selve dagen. Mannen min STEILET da han hørte prisen.

HI

Skrevet

Må bare få skyte inn at det var forferdelig dårlig planlagt av forloveren din å legge utdrikningslaget til akkurat det tidspunktet. Jeg hadde pent bedt dem om å vente til jeg var ferdig.

Anonymous poster hash: 08ba7...ce8

Ja helt enig. Nå vet jeg ikke hva forloveren min og frisøren ble enige om, men de burde vel ha blitt enige om at de skulle vente til etter at prøvetimen var ferdig.

HI

Skrevet

4000 for en times arbeid? Ja det er drøye saker!

Enig i at dette var dårlig planlagt av forloveren din

. Hun kan umulig visst om prisen.

Anonymous poster hash: 13c1c...dbc

Skrevet

Takker for svar.

Ok, da er det ikke jeg som er på jordet. Skal sies at frisøren har jeg kjent i hele mitt liv. Gått i samme klasse i 9 år og er gamle venninner. Derfor var det litt vanskelig for meg å "sparke" henne. Men måtte bare droppe henne på selve dagen. Mannen min STEILET da han hørte prisen.

HI

Men hvorfor rakk hun ikke å sette opp håret?

Anonymous poster hash: 1182d...58d

Skrevet

Men hvorfor rakk hun ikke å sette opp håret?

Anonymous poster hash: 1182d...58d

Aner ikke. Hun dreiv og krøllet det, og da hun var ferdig med det så ramlet plutselig alle jentene inn. Greia var visst at hun skulle "ordne meg" til utdrikningslaget. Dårlig planlagt av både forlover og frisør da. Frisøren burde jo bedt dem komme senere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...