Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Jenta på 5 år trenger ny dress,hvilken hadde dere valgt? Anonymous poster hash: 18e54...49c
Lommerusk Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Didrikson. Har hatt begge deler og var mest fornøyd med Didrikson, veldig slitesterk. Når det er sagt, så var jeg ikke misfornøyd med Reima heller, men den var hullete på slutten av sesongen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Vår 7 åring bruker nå sin Didriksondress for tredje sesong. Vi kjøpte den litt for stor til han, og dessuten har den forlengede på innsiden slik at den kan vokse med barnet. Kvaliteten er upåklagelig. Den har fått medfart gjennom tidene, men ser faktisk generelt helt ny ut! Litt slitt nederst på beina og har mistet en knapp, men vi skal ta vare på den og ha den som ekstradress til lillebror. Dressen er varm og er god å bevege seg i. Han har også en vinterjakke i samme merke som han har hatt like lenge. Den er dessverre for liten nå ellers ville han ha brukt den flere sesonger. Alt ser knapt brukt ut. Ikke slitt på knær eller armer! Til neste vinter kjøper vi Didrikson igjen. Kanskje ikke dress siden han er så stor nå, men ny utelukke og vinterjakke blir det fra Didrikson. Anonymous poster hash: bea79...98c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Didrikson Anonymous poster hash: ea258...f32
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Min 5-åring har en av hver. Han selv liker Didrikson best og sier den er varmest. (Han har lett for å fryse.) Det er også den som har passform som passer best til ham, han er ganske tynn. Men på dager da det er veldig vått tar jeg på ham Reimadressen, siden den er mer vanntett, og da er det jo ikke så kaldt. Så det kommer jo litt an på hvor dere bor og, om det er mer vått enn kaldt f.eks. Anonymous poster hash: 489f7...945
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Syns reima sin er altfor tynn! Så jo nesten ikke forskjellen på høstdressen og vinterdressen å det syns jeg er for tynt. Didrikson er tjukkere å er veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: ce9d8...655
Herognå Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Begge ungene mine (like store), har en Didrikson og en Reima. Veldig fornøyd med begge. Didrikson er litt stivere, men den virker litt mere vanntett, tror det er derfor.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 Vi brukte reima før, men etter å ha brukt Didriksons i fjor har jeg nå "hamstret" flere størrelser av Didriksons mens det er salg! Hihi. Men seriøst, den er best i test og kjempebra kvalitet. Anonymous poster hash: 92c45...af0
Frida_22 Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Har aldri prøvd reima, men er veldig fornøyd med didrikssons! Har hatt flere størrelser og nå også som vinterjakke i kombinasjon med hh-vinterbukse. Kvaliteten er upåklagelig!!
februarprins2013 Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 veldig fornøyd med begge ,så blir bra uansett om du tar Reima eller Didrikson
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Reima er best for de minste. Fra str 98 er Didrikson best. Femåringen min didrikson. Super dress. Anonymous poster hash: 2ba63...1bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Reima er best for de minste. Fra str 98 er Didrikson best. Femåringen min didrikson. Super dress. Anonymous poster hash: 2ba63...1bb Enig! Jeg jobber på småbarnsavdeling og liker best passformen til Reima til de minste da Didrikson er smal og litt keitete for de minste både i midjen og håndleddene (/få ut votter) Anonymous poster hash: ecb98...68e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 Enig! Jeg jobber på småbarnsavdeling og liker best passformen til Reima til de minste da Didrikson er smal og litt keitete for de minste både i midjen og håndleddene (/få ut votter) Anonymous poster hash: ecb98...68e Er Reima bedre enn Polarn og pyret for de minste? Kjøpte akkurat str 98 på salg.. Anonymous poster hash: 51047...6bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 Didriksons til femåring, ja! Anonymous poster hash: 61d2b...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå